|
||||
|
||||
Quote:
eind van de maand weer aan het werk , dus gaat wel de goeie kant op, maar duurt wel erg lang . en dan moet er echt weer wat verdiend worden , eer ik weer wat aan m,n projeck kan doen . kan niet wachten !!!
|
||||
|
||||
beste wensen
wil via deze weg even iedereen een heel gelukkig en voorspoedig nieuw jaar toe wensen .
en heel veel VW plezier .
|
||||
|
||||
zo weer eens wat nieuws van hier , ben weer volledig aan het werk en heb het razend druk . heb ook een nieuwe sleutel locatie gevonden .
vorige was anti kraak en moest er een dezer dagen uit . liep hier tegen aan en gelijk gehuurd . nu nog de complete inrichting verzorgen . heb al wel 2 bruggen aangeschaft en cv .maar moet er wel nog even in allemaal .ook het meeste op de auto's na alles verhuist . Dus al alles op z'n plek staat en aan gesloten is gaan we weer aan de auto verder .
mk 2 racing mk 2 racing in aanbouw t4 dc 2002 1.8 20vt Last edited by golf2 2.016v : 12-03-2013 at 18:40. |
|
|||
|
|||
mooi loodsje hoor!! lijkt nu al goed. succes met de opbouw.
|
||||
|
||||
mooie ruimte! benieuwd weer update's te zien op de golf
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit zeg!
Ben benieuwd naar de updates!
|
||||
|
||||
dank jullie alle , gaan zeker weer gauw updates komen van de golf !!!
|
|||
|
|||
Mooi vertrek, en lekker geïsoleerd zo te zien
|
|
||||
|
||||
net ff je hele topic doorgelezen. En wat GAAF!
Dat je de mogelijkheden hebt/creërt om dit te kunnen doen heb je goed voor elkaar! Succes, en ik volg je! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je kerel
|
||||
|
||||
Quote:
Alleen de ramen en die grote deuren niet moet ik nog wat op verzinnen ...
|
||||
|
||||
even iets heel anders maar wou dit toch ff met jullie delen , moet alleen nog blanke lak op .
verzorgd door : Airbrush Studio Lijnden
|
||||
|
||||
leuk man ,je nieuwe racehelm
|
|
|||
|
|||
Mooie speedglas! Mijne ook maar eens versieren
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
klein update , gisteren samen met m,n zoon gas licht en water naar m,n box getrokken .
Nu dus nog alles in de box aanleggen , even goed bekijken waar ik de wcd's allemaal wil hebben . en de 2 bruggen op hun plek vast zetten en cv aanleggen dan kunnen we volop aan de slag !!!
|
||||
|
||||
http://www.mijnalbum.nl/Foto-T6ZBBIQY.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6UJVUCEZ.jpg Hij is klaar ben er erg blij mee , erg mooi geworden . Ps , Sta komend week einde op de NH oldtimer en autosport show in Venhuizen . Dus kom eens een kijkje nemen , is erg veel tedoen en te zien daar .
|
||||
|
||||
Mooi project, de nieuwe beun schuur in venhuizen? volgens mij bij een maat zijn moeder van mij achter. Hij heeft zelf een golf 1, zou leuk zijn om eens te kijken als je aan het werk bent.
|
|
||||
|
||||
Quote:
klopt een hele knappe mk1 idd . je bent altijd welkom hoor . voorlopig alleen op zaterdag .
|
||||
|
||||
Zo beide auto's staan in de nieuwe werkplaats . morgen ga het stroom er in maken 220 en 380 . dan nog het water en de cv er in en is alles klaar . ga ook eindelijk weer aan de GTR beginnen .