|
||||
|
||||
Quote:
Thanx je mag een gegeven paard niet in de bek kijken tocht. Maar de ronde ring die nu nog blauw is mag ook wit Vraag me af hoe jullie dit toch elke keer doen petje af
|
||||
|
||||
Quote:
Als goud lastig te maken is: Deze mogen ook (en hoe lager, hoe beter )
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Het is m'n werk ^^ zo?
|
||||
|
||||
Gaaaaaaaf!!!!! Thnx!!!!!
|
|||
|
|||
Edit!
Last edited by JaapL. : 26-01-2013 at 20:42. |
|
||||
|
||||
hallo .
ik heb een setje wielen gekocht voor onder m'n golf nu wil ik ze graag eens zien in het rood en/of fluogroen maar m'n voorkeur gaat naar het rood . ps: wagen is vuil , het blijft maar vriezen niemand die mij kan helpen ? ik had ze graag met plasti dip gespoten vandaar dat ik eens zou willen zien hoe het rood of groen zou staan . Last edited by Scirocco_1600 : 24-02-2013 at 17:16. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Zo dat ziet er idd erg goed uit..ik kan aardig shoppen,maar foto-shoppen gaat m,n pet te boven..
Omdat ik niet weet welke kant ik op wil met m,n setje aangeschafte teledials heb ik 3 shop verzoeken. De 1e : De velgen in zilver met de pocket randen in de kleur van de auto. De 2e : Als boven maar dan ook de randen in de kleur van de auto. De 3e : Als de bruine velgen maar dan in de kleur van de auto. Het zou mij echt geweldig helpen als jullie dit voor elkaar krijgen En hier moet het allemaal op succes en alvast super bedankt
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe bedoel je precies, 1 foto: de rand zelf van de velg of de binnenkanten van de gaten in het hart?
|
||||
|
||||
1 De velg zilver, en de binnenkant van de grote gaten blauw...
2 De velg zilver, en de de binnenkant van de grote gaten blauw en de rand blauw. 3 Alles wat bij de bruine velg bruin is blauw,de grote gaten zilver en de rand zilver.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Zoooow dan........
Echt super gedaan Hier kan ik wat mee
|
|||
|
|||
Ok, dan heb ik ook maar eens een verzoekje .
Ik heb een golf mk4 gekocht en heb ook andere velgen gekocht. Deze moet ik nog opknappen , en nu heb ik even een paar ideetjes nodig qua kleur of stelling. Hier een voorbeeld foto van een soort gelijke golf: -102-p.jpg]golf Ik ga nu even op zoek naar een foto van het type velg ( 17 inch) ongeveer dit model , maar 2 delige LOOK. Het liefst zie ik ze matzwart met gepolijste rand Donker goud met gepolijste rand Antraciet met gepolijste rand Of als je zelf een leuk idee hebt mag dat natuurlijk ook. De golf mag ook best iets verlaagd worden, niet extreem met schroefset of air... Gewoon cm of 4 , dat zal het uit eindelijk ook worden hier nog wat voorbeelden qua kleur Last edited by Ron mk1 : 10-03-2013 at 17:57. |
|
|||
|
|||
Ok, op de 1 of andere manier werkt het dus niet de link van de auto ...
Het gaat dus om een donker groene mk4 golf 5 deurs. Misschien dat iemand een mooie foto heeft van het zij aanzicht. |
|
|||
|
|||
nobody?
|
|
||||
|
||||
Heb andere velgen gekocht.
Ik moet de harten nog in een andere kleur spuiten want die er nu op zit vloekt een beetje met de kleur van mijn scirocco. Ik zit te twijfelen tussen gunmetal grey of in de kleur van de auto. Als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om het voorwiel gunmetal grey en het achterwiel in de kleur van de auto zou willen shoppen. Alvast dank. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||