|
||||
|
||||
Zie ter goed uit Chris super. Nu even over de verbreders. Als ik zo zit te kijken word dat inderdaad lastig 15mm en komt het niet goed.
10 zou misschien net net mar lastig zo te oordelen op foto
|
|||
|
|||
bij mijn cabrio zitter er wel spoorverbreders van 16mm met dezelfde wielen als jou en het past wel. ook al staat die van mij nog vrij laag achter.
|
|
||||
|
||||
Mooi werk Chris, wordt een mooi weekje aan de See
|
|||
|
|||
ziet er goed uit kerel!!
|
||||
|
||||
Zucht... denk je mooi op tijd klaar te zijn voor Oostenrijk...
Gezien dat er een klein beetje vet uit de homokineet hoes kwam links voor (wielzijde). Zondag nog een flink stuk gereden naar Euosunday's. Alles leek goed te gaan. Maandag avond was het de bedoeling om een begin te maken om de hos te vervangen, krik onder de auto, en wat ziet ik daar... een plasje olie... Alles schoongemaakt waarschijnlijk kwam bij de (achteraf ingebouwde) oliedruk sensor vandaag. Dit er maar weer even tussenuit gehaald, alles teruggezet zoals origineel, lekkage lijkt opgelost. Gisteren een flinke testrit gemaakt. Lijkt prima te gaan. Maar als dank voor de testrit een dikke steen tegen de voorruit gehad, met als gevolg een flinke ster. Tot do lijstje voor a.s. maandag - nieuwe homokineet hoes l.v. - nieuwe voorruit Het is balen, maar een paar keer flink zuchten, en weer doorgaan. We komen er wel
|
||||
|
||||
Lekker is dat zo vlak voor Wörthersee....hopen dat je daar geen problemen hebt. Ook uutkiekn voor stoepranden....
|
||||
|
||||
De 'See is perfect verlopen......
Gisteren is de cabrio weer naar buiten geweest. Een zeer goed bevriend stel van ons, had gevraagd of mijn auto bij hun bijzondere dag aanwezig mocht zijn als trouwvervoer. Ik vond het een geweldige dag (heb er nu nog lol van ), en een eer!
Cabby Last edited by Christiaan : 30-07-2011 at 19:53. |
|
||||
|
||||
nette cabby zo,geen poespas,toch dik
|
||||
|
||||
Nieuw seizoen, nieuwe ronden, nieuwe kansen? Jaar nr. 9 met de cabrio....
Cabrio is vorige week weer vlekkeloos door de APK gekomen. Alleen de tijd om er van te genieten is even zoeken / plannen. De meeste weten waarschijnlijk wel dat ik afgelopen december pappa ben geworden. En pappa zijn kost tijd Alleen nog even uit de keurings mode halen (lees, ATS'en er weer onder) en dan is ie startklaar voor de zomer. Dit jaar er (helaas) niet mee naar de See, is met een kleine man ook niet echt praktisch. Dus maar lekker dieselend met de Passat naar Oostenrijk, want de Bora heeft een opvolger gekregen. En om die naar m'n zin te krijgen, hebben we ook nog wel het e.e.a. te doen
Cabby Last edited by Christiaan : 27-04-2012 at 13:36. |
|
|||
|
|||
goeie opvolger voor de Bora!
En idd hij is nog wel TE OE!! en gefeliciteerd nog met het papa zijn!
|
||||
|
||||
Hij staat er nog steeds. Afgelopen week uit z'n lange winterslaap gehaald....
Volgende week een APK als het goed is. Was de bedoeling om 'm dit jaar stil te laten staan, maar het verzoek gekregen om 'm weer als trouwauto in te gaan zetten in september. dit is alleen wat minder... lekkage gehad in de garage..... Auto zat ook (ondanks de afdekhoes) onder de watervlekken, maar doordat daar wel zo'n dikke laag wax op zit was dat zo schoon. Verdichte wielen daarintegen...
|
||||
|
||||
is dit roest?
|
|||
|
|||
Verder wel een dikke bak zo
|
|
||||
|
||||
Uh.....iets wat onder die rooie kap zit moet in de dakloze ??
|
||||
|
||||
Quote:
Gaat u door voor de koelkast?