|
|||
|
|||
yes... thats my plan.. hope the others would be think the same.
if jarno have an idea how long it takes to the border? (time?) 10 o´clock is beginning and what time is the best to meet us at the border? i think half past nine at the border enough to arrive the meeting right? Last edited by F&IVR6 : 26-04-2011 at 22:06. |
|
|||
|
|||
Quote:
I think you have a good timeshedule now Kevin From the border by Nieuweschans it is about 1 hour drive to the meetingarea You will be in Joure about 10:30 so perfect time to have a good cup of Coffee Last edited by HannoverEdition : 26-04-2011 at 22:15. |
|
||||
|
||||
Denk dat ik ook wel even langs kom Even een paar plaatjes schieten.
|
|
|||
|
|||
i asked the others about the time... i hope to get all to one point there.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Altijd goed! Quote:
Mooi. weer een mooie Edition One dr bij.en mét koplamsproeiers....dat zie je niet vaak meer,.... tot Zondag Peter is zondag ook aanwezig,en neemt zijn uitrusting en wat poetsmiddelen mee,en geeft evt uitleg over hoe je een auto mooi kunt poetsen en wat voor poetsmiddelen er zoal goed voor zijn! en heeft ook proffesionele poetsmiddelen bij zich voor de verkoop http://www.ppkpoetsbedrijf.nl/ |
|
|||
|
|||
even vlug wat foto's gemaakt in de garage met de aaifoon
Maar Mijn Fire&Ice is klaar voor zondag ''ze'' is sa gled os un iekel. en slaapt t/m zondagochtend lekker warm en droog binnen |
|
||||
|
||||
zozo guido ziet er weer gelikt uit.
blijft een mooie wagen jonguh. wss kom ik ook nog wel ff langs
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks Mario. enne jij moet als degene met de meeste ''ex'' Fire&Ice Golfjes zéker ff langskomen ja.. Maar pas op hoor,.....misschien word je wel weer verliefd tot zondag |
|
||||
|
||||
Quote:
Op het moment rij ik een (lelijk) rode Gti 16v uit '88 niet waardig voor een meet dus wss kom ik op de motor als ik geen passagier heb. das sneller en economischer en leuker als het mooi weer is. kheb nog wel een maatje uitgenodigd die rijdt een MKII carat (oldie) en is nog een carat aan het ombouwen naar 1.6 tdi maar die kreeg ie niet af voor 1 mei.
|
||||
|
||||
mischien haal ik mijn rallye zaterdag ook wel even uit de stalling, zou wel even leuk zijn, en zo dicht bij huis ook nog.
|
||||
|
||||
Quote:
Moet je zeker doen....
|
||||
|
||||
Quote:
ja haal dat ding maar even onder het zaagsel vandaan
|
|||
|
|||
Quote:
HIER/HERE en/and HIER/HERE zijn evt nog wasplaatsen op +- 2min rijden vanaf waar de meeting is om je auto nog ff schoon te maken of te ontdoen van wat mugjes here you can find a car wash about 2 min's drive from meeting area to clean up your car,or remove some dead musquitoes . Last edited by HannoverEdition : 28-04-2011 at 16:21. |
|
|||
|
|||
hi,
i think some of here know about the rebuilt of the seatcover... we need more people to get the minimum meters complete to order.. we have around 130m serv of 300m... of somebody is still interested in some meters.. let us know... sorry for that post here.. but we need some advertising to get the meters full... reg Kevin |
|
||||
|
||||
Als ik op tijd ben kom ik met de golf mk4 ( helaas niet met de Rallye ), lijkt mij wel ff leuk wat Rallye's te spotten.
Als er nog interesse is in een Rallye front kan ik deze eventueel meenemen, betreft dit front
Last edited by r32 : 28-04-2011 at 19:14. |
|
||||
|
||||
Quote:
He kerel hoest...? Hoe is het eigenlijk met de Rallye?
|
||||
|
||||
zal er niet bij zondag dat is nu definitief na het afkeuren van de 16vG60 vandaag..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
hi, is the front for sale?? if yes, please contact me per PM.. i still searched one if these complete and 100% ok..
|
|
|||
|
|||
Helaas zal ik er toch niet bij zijn zondag. De versnellingsbak vertoont kuren (achteruit en de 1 liggen eruit) en ga er dan liever niet zo'n heel eind vanuit Deventer naar Groningen (waar ik zaterdag koninginnedag ga vieren) en zondag vanuit Groningen naar Friesland mee rijden.
Ik moet nog even zien hoe we naar Groningen gaan zaterdag. Mocht dat met de auto zijn, dan kan ik de bestuurder misschien overhalen om gewoon even naar Friesland te rijden zondag om toch nog even te kijken op de meeting. Last edited by KJ-Golf : 28-04-2011 at 19:45. |
|
||||
|
||||
Quote:
Auto rijdt op benzine niet op een APK Jammer had de auto wel ff in real life willen zien,.,,