|
|||
|
|||
Iets zegt mij dat deze filmpjes nog heel veeel bezoekers gaan krijgen, tering wat een geweld man..:-)
|
|
|||
|
|||
is weer eens wat anders sipke dan een 20vt of g60 in een 1 en dan ook nog zoveel pk's
kon de auto wel al een tijdje maar dat er zoveel geweld in zat had ik niet door!! waar komen die vonken vandaan dan? |
|
||||
|
||||
wat me ik dan afvraag, zulk vermoge is natuurlijk wel gwoon echt dik
maar krijg je dat nog een beetje de straat op?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja die vonken komen niet van mij auto hoor.Het komt om dat hij twee weken terug een bmw m5 met gelijk 400nm 380 pk op de testbank heeft gehad. En die had de testbank een beetje verschoven . En natuurlijk om datde golf wat meer power heeft als een normale auto druk hij de onderplaat tegen de rol aan vandaar die vonken |
|
|||
|
|||
Zoooo het zou verboden moeten worden... Wat ik me echter nog steeds afvraag, wat voor bak heb je aan deze motor gekoppeld? En past de 5-cilinder + bak een beetje goed in de golf 1 carrosserie?
|
||||
|
||||
Quote:
Op straat is nog wel tedoen met wat wielspin Maar op de drag baan is het moeilijk |
|
|||
|
|||
mooi ingebouwd in iedergeval
oke nu snap ik de vonken ja ik moet maar eens denken aan een windmolentje voor men vr6 |
|
|||
|
|||
Loopt wel lekker zeg
mooi project ! |
|
|||
|
|||
Hoe staat het eigenlijk met het project waar dit topic voor was bedoeld
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ben ik nog niet veel veder mee .Denk dat ik hem stracks in de verkoop ga gooien maar dat is nog niet zeker Ik had je geprobeerd terug te mailen {Grolsch} maar dat wou niet. als je mij op nieuwe mail stuurd {Grolsch} Dan zal ik zien als het wel lukt jij had wat vragen over mij auto toch . {Grolsch }Laat maar even weten Last edited by sipkemk1rs2 : 20-11-2011 at 19:24. |
|
||||
|
||||
en dan lekker richten op je mk1...die vind k ook veel leuker
|
||||
|
||||
Quote:
toch wel jammer dat je er dan juist op de baan maar ''weinig'' plezier van heb van het vermogen.. maakt het niet minder leuk de filmpjes zijn heerlijk
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja ik vind zelf mijn golf 1 ook mooier Maar vind een golf 2 ook een leuke auto. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ben ik nog niet veel veder mee .Denk dat ik hem stracks in de verkoop ga gooien maar dat is nog niet zeker Ik had je geprobeerd terug te mailen {Grolsch} maar dat wou niet. als je mij op nieuwe mail stuurd {Grolsch} Dan zal ik zien als het wel lukt jij had wat vragen over mij auto toch . {Grolsch }Laat maar even weten :thumbup |
|
||||
|
||||
tijd voor een update heb ik gehoord
|
|
||||
|
||||
Quote:
Haha ik kan moeilijk iets geheim houden zie ik wel Of woon je hier om de hoek of zo |
|
||||
|
||||
haha ik was gister bij Jouke..
maar is wist het al omdat je het al ergens op internet gezet hebt |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik weet niet of het verstandig om hier foto's van te laten zien.. Ik denk niet dat de gemiddelde autoliefhebber dit geestelijk kan verwerken
|
||||
|
||||
Quote:
ik wel |