|
||||
|
||||
Quote:
hahahahaha on topic maar weer op naar de volgende update fotookes
|
||||
|
||||
na een lange periode van stilte
She's home! |
|
||||
|
||||
Oeh...dat ziet er veel belovend uit !!! Meer foto's / updates ??
|
||||
|
||||
Kris, dat ziet er weer goed uit zoals altijd
|
||||
|
||||
Top project man,en een mooie schakeltoren die je daar hebt.
Zijn ie er alleen voor kabelgeschakelde bakken?of ook voor stangengeschakelde bak? |
|
||||
|
||||
CAE heeft ze ook voor stang geschakelde bakken hoor
Ben druk bezig met t verbouwen dus kom er niet aan om elke dag aan de golf te werken,maar we doen ons best M'n onderstellen zijn aangekomen,nu nog leuke stoelen scoren Vanmorgen ook alle rubbers nieuw gekocht,dus we kunnen weer verder binnen enkele dagen |
|
||||
|
||||
Quote:
Op cleaned.be staat er 1 tekoop voor 020 bakken. Mvg Jelle @ibizeke: ben benieuwd en blijf hè project volgen. Lees ik er over of heb hè nog geen speciale voorgesteld schijven, remblokken? |
|
||||
|
||||
Schijven zijn zimmerman,klauwen en blokken moet k me nog aanschaffen voor vooraan. Achter heb k alles
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dankjewel voor de tip,heb hem al even benaderd. |
|
||||
|
||||
denk dat deze goed zullen passen bij het toch wel meer ''motorsport'' thema van de golf |
|
||||
|
||||
die klapraampjes vooraan, zijn die van een cabrio?
Of zijn deze speciaal voor een dichte MK. En die velgen.
|
||||
|
||||
bij mijn weten zijn ze voor een gewone mk1
passen perfect en sluiten toch mooi aan |
|
||||
|
||||
ziet er weer keurig uit allemaal! mooi wiel ook
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Hele mooie wielkeuze kris,
dat gaat em zeker staan
|
||||
|
||||
goed bezig ! En hele mooie wielen Oo
|
||||
|
||||
mooie wielen idd, lijken op image's
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja sluiten idd mooi aan, daarom was mijn vraag ook Ik kan aan klapraampjes geraken maar deze komen uit een cabrio en de beste man kon me niet vertellen of ze in een dichte MK1 zoude passen. Ik zal ze wel gewoon gaan halen en proberen, past het niet dan zie ik wel. Had alleen nog nooit gezien dat ze in een dichte MK1 zaten, dacht dat dit alleen bij een cabrio was.
|
||||
|
||||
Is gewoon origineel.. ik had er toen ook in mijn Jetta mk1 zitten.
Machtig project Kristof, ben benieuwd als hij af is
|
||||
|
||||
wat pics van vandaag
Ron miche @ work alcantara dakhemeltje |
|
||||
|
||||
Netjes strak gespannen da hemeltje
Maar doe jezelf een plezier en koop een motorbok dat sleutelt een stuk gemakkelijker