|
|||
|
|||
hee Ed,
ziet er allemaal top uit. Winter duurt lang genoeg dus haasten is idd nergens voor nodig. Als jullie na dit project nog wat zin over hebben mogen jullie mij motorruimte aanpakken tot snel weer en keer. |
|
||||
|
||||
Ziet er strak uit mannen, keep up the good work.
|
|
||||
|
||||
@Ivo,
Ik denk dat ik ook voor Edwin spreek als ik zeg dat als ik hier mijn baan van kon maken ik het direct zou willen doen. Werk is leuk, en vooral als je beetje bij beetje het resultaat gaat bekijken. Eerst zondag even mijn schboonbroer helpen, met een dak dicht leggen, en dan weer schuren bij Edwin! Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Zo vandaag weer een beetje geschuurt.
De andere kant is ook weer klaar nu het schutboard nog ff schuren en dan kunnen we verder gaan met plannen van de kleur. Morgen de verchromer bellen dat we daar deze week ook ff langs kunnen gaan. Deze week komt de spuiter van mijn auto ook even controleren of we alles goed gedaan hebben. Maar wij vinden het al heel goed uitzien dus denk wel dat het goedkomt. Hier weer een paar foto's van de stukken die we al gedaan hebben en het schutboard heeft nog een kleurtje en die moeten we nog schuren. De geschuurde bijrijders kant. De geschuurde bestuurders kant. Hier schutboard wat nog geschuurd moet worden. grtz eddy
|
||||
|
||||
Jullie schuren je wat af daar.
Nog geen stoflongen? Heel veel respect voor 't werk, ziet er echt super uit. Kan niet wachten om dat motorruim net zo te zien glimmen als de buitenkant.
|
|||
|
|||
als je al die inhammen, laspunten en dat soort dingen ziet moet je zeker een keer je vingertje hebben opengehaald!
wat een schuurwerk zit daarin!
|
||||
|
||||
Ja fijn schuren is het niet maar zo wil ik het nu eenmaal en dan moet je ook maar een beetje pijn lijden haha.
Stoflongen wel mee hebben goeie stofmaskers nu. Deze week ff afschuren en dan maar eens gaan kijken voor het kleurtje. Zijn nu zelf ook heel erg benieuwd hoe het gaat uitzien. Ronnie kan ook al niet meer wachten. Maar het komt wel goed allemaal. Bedankt voor de reacties allemaal grtz Eddy
|
||||
|
||||
Ja jongens ziet weer toppie uit.
Ben benieuwd hoe het uitziet met de kleur, maar vooral met de motor.
|
||||
|
||||
Wordt dat nog wat hier.
|
||||
|
||||
Morgen, of ja straks gaan we verder. Heeft even stil gelegen, omdat Edwin een weekendje weg is geweest, en ja ik ook weer even met andere dingen te doen heb. Maar morgen gaan we de laatste puntjes op de i zetten, zodat volgende week als we beide vrij hebben de kleur erop kunnen zetten.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Hoeveel puntjes gaan d'r op 'n gemiddelde i dan? Ben benieuwd Ronnie en Edwin.
|
||||
|
||||
Zo mensen,
Vandaag maar weer eens wat gedaan na lange tijd. De puntjes op de i zijn gezet morgen de lak halen en dan kijken voor volgende week de kleur op te zetten. Heb vandaag weer goed nieuws gekregen dat mijn spullen klaar zijn bij Sjefg40. Ze gaan maandag op de post dan kunnen verder aan de motor. Hier weer een paar foto's van de werkzaamheden die we verricht hebben: Veel kijkplezier. Grtz eddy Ronnie weer bedankt voor de hulp. We wachten allebij vol smacht op de kleur volgende week.
|
||||
|
||||
Na een ritje van bijna 3 kwartier ook weer thuis ja, mocht eerst nog even flink wat sneeuw ruimen want kwam de garage niet meer in.
Vandaag weer flink geschuurd ja, de vellen hangen er echt naast. Maar het moest vandaag af en aangezien ik en Edwin nog al zeikerds zijn als het op afwerken aankomt schuren we dan maar gewoon door. Edwin mocht het laatste stukje doen, want hield geen vingers meer over hahaha. Maar het is echt glad nu en we zijn beide tevreden, en dat is de hoofdzaak. Nu op naar de KLEUR!!! Gr Ronnie En Edwin, bedankt voor de het afzuigsysteem, dit gaat alleen maar helpen.
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. Last edited by De Limburger : 24-12-2010 at 00:45. |
|
||||
|
||||
Monniken-werk heren!
Ben benieuwd naar de vorderingen van de motor.
|
||||
|
||||
Quote:
Handschoenen aandoen tijdens het schuren scheeld een hele hoop... en als je moet voelen kwa vlakheid effe uittrekken, lijkt me fijner dan kapotte handen. |
|
||||
|
||||
Goeie tip maar ik kan echt niet schuren met handschoenen, hebben we geprobeerd, maar ik heb dan echt geen gevoel, en dan ga je er heel snel doorheen.
Maar goed zijn nu klaar. (gelukkig!) Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Mooi gedaan!
Respect!
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit!
|
|
||||
|
||||
dank je wel iedereen
het is een pokke werk maar het loont zich wel. volgende week weer nieuwe foto's en dan hoop ik met de kleur erop. en dan de losse delen nog in kleur spuiten zoals stuurhuis subframe triangels. dan kan hij weer op de wielen en kunnen we verder aan de motor. grtz eddy