|
||||
|
||||
Hey mensen,gezellig hoor een msn fire&ice topic.Komt goed uit
Weet iemand hoe je een tellerbak demonteerd uit een MKII Fire&Ice? Alsof de uitvoering wat uitmaakt Heb het dash al tot 2x toe los gehad maar krijg het niet voor mekaar. Ik krijg de km-tellerkabel niet los. Te krap allemaal.. Moet ik die van onderen losmaken of moet ik principe overal van boven bij kunnen komen.. En hoe trek ik de stekkers los aan de onderzijde van de tellerbak? @ Vento Vice: Kan ik die draden van de digitale tellert gewoon verwijderen/knippen of heb je die juist ergens mee gekoppeld? |
|
|||
|
|||
Quote:
Hij vraagt je gewoon wie je bent e.d. en je reageert meteen weer zo fel.. dat is niet de bedoeling van Vento vice..
|
|||
|
|||
ik reageer niet fel. Ik leg alleen mijn vorige reactie uit. Maar als jullie zo graag willen weten wie ik ben.
FF search functie gebruiken misschien? http://www.volksforum.com/forum/sho...highlight=B-ram
|
||||
|
||||
@allemaal
dit is Bram Hallo Bram, kom je ook naar de meeting VOOR F&I LIEFHEBBERS of vind je het gewoon leuk om op een topic mee te lullen? @ janjelle meer dan 750 posts en nog nooit een vw gehad? ikke niet.. ik rijd nog brommer.. zoals ik al zei; ''het ligt vast aan mij'' @bread fan kan je ff lekker op me rug krabben, Het is weer hommeles bij de roze-paarse brigade. Niet krabben, dames. @ jarno: raam rondom je teller weg halen alle schakelaars eruit en schroefjes los. stuur eruit grote stekker losmaken onderaan de teller en met een schroevendraaier voorzichtig de klem van tellerkabel losmaken en voila u hebt de teller in de handen. succes __________________
Present: Golf6 1.4Tsi & R6 Rossi 2000 Last edited by Dr.Golf : 28-09-2010 at 06:12. |
|
|||
|
|||
@Dr.Golf
Inderdaad nog nooit een VW gehad.. ook nog geen 18.. ik kijk veel mee en praat veel mee, omdat ik het leuk vind en om dingen te leren...
|
||||
|
||||
jippie het nieuwe neusje (grill en koplampen) some like it , some don't !!!
|
||||
|
||||
hmm; 'k vind een Jetta-front toch mooier...!
Nee, cool! je moet lekker doen, wat je 'ZELLUF' mooi vindt!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Bijna alles mag, maar niet iemands woorden gaan verdraaien!
(echt niet; ook niet als geintje... ) Ik zei: Quote:
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 28-09-2010 at 19:38. |
|
||||
|
||||
Quote:
En creatief schuiven, mag dat wel?
|
|||
|
|||
Quote:
Dan zeg IK het wel: Ik vind een origineel front mooier Maar het is jou auto Mario,dus doe vooral wat JIJ mooi vind, Smaken verschillen tenslotte haha ach en misschien krijg je er ooit wel spijt van,en dan zeg je jullie hadden toch gelijk jonge haha |
|
||||
|
||||
uit de dikke van Dale:
quote [kwoot] de; v(m) -s aanhaling, citaat oftewel: een letterlijke herhaling van wat iemand heeft gezegd....
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Details.
|
|||
|
|||
Quote:
Verander je handtekening dan ff René De dikke van dale ziet een ''ex'' toch iets anders dan jij volgens mij,en je hebt alleen maar ''exen'' ,ik noem die van mij ''Heksen'' Je hebt gezocht op het woord: ex. ex de; m,v -een vroegere partner |
|
||||
|
||||
oké, het is duidelijk:
het motto van dit MSN-topic/forum is dus: 'Anything you say, CAN and WILL be used against you...'
|
|||
|
|||
Quote:
Hahaaaa nee hoor René,valt allemaal wel wat mee vond het zelf wel grappig dus blijven reageren René |
|
|||
|
|||
o ja heb btw dat lange haar niet meer:P. Dus ben incognito:P
|
||||
|
||||
Jeutje zeg denk om je hart Vento Vice
|
||||
|
||||
Ja Mooie Koplampen
|
||||
|
||||
Dr.Golf, zo'n frontje had m'n F&I VR6 ook gehad,misstaan niet hoor,
't is weer wat anders. Is de F&I nou eigenlijk geleverd met of zonder aparte verstralers of beide?