|
||||
|
||||
Quote:
schitterend gewoon |
|
||||
|
||||
Quote:
Wij gaan in ieder geval s'avonds laat, we gaan waarschijnlijk met een Golf 4 of een Polo 6r.
|
|||
|
|||
weer een week dichter bij
|
|
||||
|
||||
Damnn.... wat heb ik er een zin in!nog 3 weekjes wachten helaas....
|
|
|||
|
|||
wij vertrekken over 4 weken ook weer die kant op
|
|
||||
|
||||
Ik moet minstens nog een dik jaar wachten!
|
||||
|
||||
29 dagen wachten :S
|
|
||||
|
||||
Ik baal als een stekker dat ik dit jaar er niet bij kan zijn, maar volgend jaar gaan we weer met ons allen er naar toe.
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
Quote:
Ah oke, ja hoelaat wij vertrekken weet ik nog niet zeker, we kunnen in het huisje vanaf 15:00u zaterdag. Wij rijden met een Seat Ibiza 6K. Zelf rijd ik niet omdat ik de auto niet op tijd klaar heb . |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat wij ook zo laat pas het hotel in kunnen, maar er is overdag genoeg te doen.
|
|||
|
|||
Quote:
Ja klopt die tijd is denk ik wel op de meeste plaatsen van toepassing. Er is ook van alles te doen en te zien inderdaad, gaat helemaal goedkomen! Er is vast een eettent open waar ik me al vol kan duwen |
|
||||
|
||||
Quote:
cool, ga je met de spijl? cool ding, heb je blog ff bekeken! Enneuh die Steiners... drup!
|
||||
|
||||
Jep, met de spijl heb toch besloten om voor de reis "even" het blok te reviseren ivm een beetje olie lekkage.. gisteravond begonnen, en hoop um volgende week klaar te hebben
Ziet er verder goed uit, koppen zijn niet gescheurt enzo in de cilinders zie je nog de hoon krassen dus even kijken wat we hiervan nog gaan gebruiken. Igg niets tunen, heb kleine olie kanalen. moet gewoon betrouwbaar sterk blokkie hebben |
|
|||
|
|||
country zou op zich er ook klaar voor zijn .... maar ik laat me rijden ,en heb van horen zeggen , dat als ik 20 euro cent in de chauffeur gooi , hij rijd voor een Euro ...
|
|
||||
|
||||
3 weekjes
|
|||
|
|||
2,5 week nog ....
|