|
||||
|
||||
ben ik geheel met je eens pul!
@ limburger thnx en PB
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
zo voorlopig zal het rond het topic van deze golf even heel stil gaan worden, auto gaat voorlopig eerst flink wat maande in een stalling om wat te spare etc zodat hij op geknapt kan gaan worden
vandaag een dagelijkse auto gekocht die hier te vinden is: http://www.volksforum.com/forum/sho...905#post1014905
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
goed bezig john,als je op deze voet verder gaat word dit een topper
|
||||
|
||||
bedankt mense, zal idd vast goed kome pul met de golf al zal het mischien even dure maar dat geeft niet.. @ gedition de auto staat voorlopig nog wel even buite heb een binne locatie maar die vind ik niet geschikt genoeg dus zoeke eerst nog even verder
|
||||
|
||||
nou de golf staat helaas nog steeds buiten maar we zoeken door en zitte ook zeker niet stil..
een PG cockpit binnegekrege: en nog zo'n dashboard unitje met ABS erin omdat mijne is doorgebrand..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 24-02-2016 at 21:36. |
|
||||
|
||||
Updateje van een zeer nette grill logo
en zoals het er nu naar uit ziet heb ik vanaf januari een mooie plaats om de auto te stale en er ook aan te kunne werke tot die tijd nog even iets anders tusse door probere te vinde en anders die 2 maandjes nog maar ff buiten late staan..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 31-12-2010 at 20:48. |
|
||||
|
||||
Die variant vrijdagmiddag zien staan bij de Multimate....ziet er goed uit!!
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Volgens mij werkt jouw N op het toetsenbord af en toe niet.
|
||||
|
||||
thnx chris!
en die NN werkt zeker wel gebruik hem alleen niet zo vaak..
|
||||
|
||||
zal der nog is een update in gooie..
zoals het er nu naar uit ziet gaat de G60 vanaf januari dan eindelijk naar binne en zulle er wat werken gaan beginne plannen pakken allemaal iets anders uit dan ik had gehoopt maar we hebben geen haast we hebben dan ook nog niet geheel stil gezete zoals een aantal kleine update's op de vorige pagina aantone, ben verder al flink aan het zoeke naar verdere spullen en ik hoop dat dit jaar nog de dynamo steuneset klaar licht bij ruud om het zelf gefabriceerde setje te kunne vervangen verder wil ik nog een aantal samco slange etc bestelle en zal er een RVS 4-2-1 spruitstuk op komen er zullen nog wat dingetje worden gespoten zoals intercooler kleppen deksel etc.. als dit allemaal naar wens verloopt en ik met het voorjaar klaar ben wil ik er nog een zomertje in rijde en zulle ook de C2's er onder komen en zoek ik voor de variant een leuk ander setje om dan uit eindelijk na de zomer 2011 toch aan het uiterlijk te kunne gaan starte Photoshopje Keep you guys updated
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 24-02-2016 at 21:40. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit zo...knap geshopt
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
vet stoer zo
|
|
||||
|
||||
Staat m inderdaad wel goed !
|
||||
|
||||
ben er ook niet geheel on tevrede mee maar je moet nog maar afwachte hoe het in het echt zal staan, zowieso een schroefsetje aan schaffe zit nu kw vast verlaagd onder
|
||||
|
||||
Heel mooi, die Porsches. Goeie shop.
|
||||
|
||||
voor the time being heb je toch wel ff een jas voor em gekocht mag ik hopen met dit weer? anders heeft ie het wel erg koud nu
Nou die wielenshop ziet er in het eggie precies hetzelfde uit hoor dus gewoon doen die wielswap, het is dat het erbij staat anders zou je zeggen dat de foto echt is gr, roy
|
||||
|
||||
lag onder een jas met daar over een goeie isolerende laag sneeuw
daarnet even tevoorschijn getoverd weer morge gaat die in iedergeval tot na oud en nieuw even bij m'n werk naar binne staat die met die feest dage alvast lekker binnen
|
||||
|
||||
kijk je zorgt dan toch nog goed voor em tijdens de feestdagen
zou het ook niet vertrouwen met oud en nieuw als ie buiten zou staan, zul je net zien dat er iets gebeurd met vuurwerk ofzo
|
||||
|
||||
wat een verwennerij zeg die auto lekker warm binnen
|
|
||||
|
||||
is niet verkeerd idd, in januari de auto verplaatsen zodat we aan de slag kunnen
maandag steunen set op halen bij ruud foto's volgen