|
|||
|
|||
Quote:
hee pieter heb hier een mal liggen kun je ze zelf uitsnijden wil ik ook wel voor je doen moet je alleen zeggen wat voor soort folie blank of carbon
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
Ik heb op dit moment een serie steenslagstickers in productie, zijn eind van de maand klaar.
Is dat trouwens een SLS spruitstuk Pieter? Maken ze weer nieuwe? En ben jij diegene die die 1H motor uit Belgie heeft gekocht?
|
||||
|
||||
Quote:
he bedankt voor het meedenken ik kom er zeker op terug,denk een beetje orginele look met carbon of zo want orgineel is het blank met hele fijne stipjes toch. mvg pieter |
|
||||
|
||||
Quote:
ik wacht in spanning af hoe de stickers gaan worden en ja het is een sls spruitstuk die ik al een hele tijd,nog voor de rallye al op zolder had liggen. En Nee geen motor uit Belgie dit is de orginele motor de nr 2640 die bij de auto hoort maar nu wel voorzien van allerlei nieuwe leuke gooddies ik heb de motor helemaal laten reviceren en een klein beetje laten kietelen groetjes pieter. |
|
||||
|
||||
Quote:
We w8en af!!!
|
||||
|
||||
ja ik wacht ook af hoe dit gaat lopen,het zal mij verwonderen dat ie snel aan de praat is ik verwacht dat er nog wel wat kleine probleempjes zullen komen.
|
|
||||
|
||||
He ouwe kietelaar, schiet al mooi op zo te horen en te zien.
Moet binneknort maar eens even langswippen |
|
||||
|
||||
ja is goed man of kom je ook voor de droege wjast en senseo
|
|
|||
|
|||
he pieter zit de motor er al in ?
|
|
||||
|
||||
Kijk weer mooie vorderingen altijd goed om de tor weer thuis te hebben.
succes ermee |
|
||||
|
||||
Quote:
haha lytse L, als het mee zit komt vanavond de motor er in er waren nog wat kleine dingetjes die moesten gebeuren maar kom maar eens kijken en neem die dikkop dan ook maar mee |
|
||||
|
||||
Quote:
het gaat de goeie kant op roy de laatste lootjes he |
|
|||
|
|||
ja ok zal ik zeker een keer doen, dan maak ik ook meteen een paar foto's van je golfjes (BigD ligt nu gestrekt op de bank haha)
Last edited by wheels97 : 21-02-2010 at 10:53. |
|
||||
|
||||
hey mooie kombi die velgen staan mooi onder de ralley alleen de kleur mint groen moet wennen. maar ja smaken verschillen ;0
|
|
||||
|
||||
Quote:
mintgroen ?? |
|
||||
|
||||
ja heb ze vanmiddag onder je auto gezien!! niemand thuis maar kon zo in de schuur komen.
ja mint groent staat wel bij rood. alleen de rode boutjes daar ga je net iets te ver mee!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Weet jij meer dan wat wij weten??? Pics!!!!
|
||||
|
||||
morgen zal ik wel even een paar nieuwe fotokes maken dan is ook iedereen weer gerust he
|
|
|||
|
|||
Rallye word dik pieter
Ben benieuwd naar de pics |
|
||||
|
||||
zo hier dan even een overzichtje van hoe de auto er nu bij staat er zit nog een paar uurtjes werk in voor dat ie loopt maar dat is ook hobby he,en ja mijn eerste monteur f&I vr6 was deze week ook ziek net als ik dus we gaan er weer hard tegenaan
Nu nog even een fotoke van de unieke velgen die er onder gaan komen En dit zijn ze dan Last edited by monark : 26-02-2010 at 18:56. |