|
||||
|
||||
Mooi dat je weer verder gaat met bouwen Rick
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit kerel!
|
|||
|
|||
Beste Mensen,
Weer even een kleine update nieuw stuurhuis is gemonteerd met nieuwe stuurstangen een stuurkogels Pendalenbox en stuurnaaf erin! Ik ga deze week nog even mijn Sparco Corsa stoel erin zetten en dan alles op mijn maten afstellen!!! @ vains: zeker lekker dat het bouwen het weer begint ja! @ Herm: dank je ik heb jou topic ook nog even doorgelezen maar die ziet er ook goed uit Groeten, Rick |
|
|||
|
|||
Mooi project.
Wel grappig dat ik mijn oude deuren daar zie helemaal in het begin op de eerste pagina. Herken die namelijk uit 1000. Heb je gekocht van ene Stefan uit Zoetermeer zeker ?
|
|||
|
|||
Hey,
@rallye: de deuren komen niet uit Zoetermeer en ik heb ze niet gekocht van Stefan, maar ik heb de deuren ergens uit noord-Holland vandaan maar zouden wel jou oude deuren kunnen zijn natuurlijk! |
|
|||
|
|||
Ja wel grappig , ze zijn nooit meer in kleur gekomen zo te zien tot ik ze bij jou hier aan tref
Mooi project verder hoe je dat allemaal gedaan heb echt super.
|
|||
|
|||
Hey,
@rallye: hahah grappig idd de deuren staan nu bij de spuiter dus dan komt er eindelijk een kleurtje op!!!! Jij heb je Rallye ook heerlijk aangepakt Groeten, Rick |
|
|||
|
|||
Hey Mensen,
Weer even een kleine update!! Achterbrug zit eronder, alleen even terug met de tank die heb ik laten kunstoflassen alleen die is niet helmaal dicht en dat lijkt mij gezien de prijzen voor brandstof niet zo handig En ik vind de combi zwarte auto en witte harten zelf erg geslaagd Meteen even de originel BBS Le Mans wielen gepast Groeten, Rick Last edited by rick-g60 : 18-06-2017 at 11:20. |
|
||||
|
||||
Die roze harten er in van de fiets naast de auto....
|
||||
|
||||
Mooi, mooi, mooi
|
||||
|
||||
Heel mooi!
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit rick.
Het wordt langzaam weer een auto. Staat goed met de velgen. Greets eddy
|
|||
|
|||
Hey rickie ,
Maak eens een beetje haast joh , is al bijna mooi weer Gr. Ron
|
||||
|
||||
hoe staat het hiermee?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
En?
Nog vorderingen hiero?
|
||||
|
||||
wat een top project is dit zeg...klasse
|
|
|||
|
|||
Quote:
Goed onderschrift Ron , mag je wel eens opschieten |
|
|||
|
|||
Hey Mensen,
Even een kleine update, ik heb wat kleine delen laten anodiseren! verder heb ik zelf een veerpootbrug gemaakt voor achter waar de riemen straks aan komen! Hier wat foto's. Veerpoot voor mat zwart. Zelfgemaakte veerpoot achter.(aluminium gedeelte moet nog geanodiseerd worden in mat zwart) CAE Shifter mat zwart. Rolkooi mat zwart. Stuurnaaf mat zwart.(Snapp off wordt ook nog mat zwart en wat goud is blijft goud) Groeten, Rick Last edited by rick-g60 : 14-02-2014 at 09:38. |
|
||||
|
||||
Nice!