|
|||
|
|||
Quote:
ja ben echt wel tevreden van de shifter voila, deurpanelen zijn allemaal al 1987 OEM en de bestuurdersstoel is ook net hetzelfde. en hij zal op de gelimiteerde golfmk2.be kalender verschijnen, ik heb alvast een exemplaar in bestelling. |
|
|||
|
|||
Reeds mooi werk geleverd Ken
|
|||
|
|||
Quote:
hey kerel, thanks alles nog goed met den uwe? heb ook een shopje gemaakt: wa vinden jullie ervan? |
|
|||
|
|||
dikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ja hoor, alles heeft een beetje stil gelegen met de bouw van ons huis, maar heb de GTI net terug van een vakantieperiode bij MSCP (motor) Nog een paar kleine dingen, waaronder nieuwe dakhemel (of laten stofferen) en ik ben tevreden.
|
|||
|
|||
Vette bak seg !
|
|
|||
|
|||
oud spul en nieuw spul:
nieuwe rubber erin: nieuwe draagarm: alles in elkaar gestoken: stuurhuis PU'tjes: voorophanging is nu klaar: onderkant kan tegen een stootje: Last edited by Ice_ken : 15-12-2010 at 22:33. |
|
||||
|
||||
die fotoshop
|
|||
|
|||
Quote:
Echt he Doen !
|
|||
|
|||
Quote:
duur PU's zitten rond het stuurhuis, auto is op nazicht geweest bij de garage en alles zag er goed uit behalve de banden. laatste toevoegingen: bijna klaar eigelijk |
|
|||
|
|||
zozo:
testfit: ingebout met 8.8 bouten en gezekerde moeren: |
|
||||
|
||||
Nice, tot in de puntjes.. ik had die poot alleen nog even matzwart gecoat/gespoten.
|
|||
|
|||
Quote:
ja ik twijfel nog of ik hem ga laten coaten. |
|
|||
|
|||
auto is uitgelijnd met vooraan negatief camber vooraan en achteraan:
-0,5° vooraan -1,4° achteraan stukje gaan knallen, motor stond hier warm te draaien. het is moeilijk te omschrijven maar mijn golfke gaat nu echt als een geleide raket door de bochten next up: bandjes, volgende maand Last edited by Ice_ken : 10-01-2011 at 14:00. |
|
|||
|
|||
2de zetel er eindelijk in, de vlekken zijn dus van dat vlekken product, dat droogt wel.
lederen kopsteuntjes matchen met de deurpanelen voor en achter dit gevonden onder het tapijt: Croix rouge française. |
|
||||
|
||||
weinig mk2's met zo'n mooi origineel interieur!
(de buitenkant mag natuurlijk ook gezien worden ) |
|
|||
|
|||
Quote:
er zijn een paar brandgaatjes in. Ik ga eens aan men bekleder vragen of hij dat niet kan maken. |
|
|||
|
|||
bandjes besteld:
4*195/50/15 uniroyal rainsport 2 |
|
|||
|
|||
Wat een plaatje zeg , een mooie originele mk2
Keep up the good work. |