|
||||
|
||||
Veel beter Ronnie, de 13ers waren leuk maar ik ben toch meer een voorstander van de 15ers.
Gaan jullie zondag mee naar MIVW? Gr.Nigel
|
||||
|
||||
hey ronnie, ik mis 2 deuren
ziet er top uit! ik ga de classics nu even op de audi plaatsen en zal wel even een fototje plaatsen als ze er onder zitten! groet frank.
|
||||
|
||||
Quote:
ik moet zeggen dat het reuze mee valt hoor. ik had er eerst ook een hard hoofd in maar eenmaal ervaren en geen moment spijt van. loopt prima en je kan toch nog flink door de bocht. en dat met de 16v (zwaardere motor) groet frank
|
||||
|
||||
Quote:
Gaat me ook niet direct om de wegligging, ik rij zelf met Pangpangs. Vind het er gewoon niet echt mooi uitzien, die iele bandjes. Hoe dan ook, Ronnie's auto, dus ook zijn keus.
|
||||
|
||||
Nigel ik denk niet dat ik mee ga zondag ivm de vakantie, wil deze maand eigenlijk geen treffens pakken maar MIVW is wel echt een mooie, zal eens kijken wat ik kan doen misschien een uitzondering. Ik laat je wat weten. @Frank: bedankt hé voor de wielen, ik hoop dat die van mij je bevallen en dat je ze goed onderhoud want ze zijn als nieuw hé. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Staat vele malen beter dan die (te kleine) ATS-en! Vind dit mooi zo...originele look,maar dan toch op zn buik.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
tnx
|
||||
|
||||
Quote:
ze zijn al weer gepoetst die remstof van jou kan er alleen nog niet mee rijden, de golf is er te laag voor (vaste set achter) en de audi kan ik alleen maar lager schroeven en nog niet hoger maar heb al andere schroefpoten voor de audi dus die loopt deze week op VEEL TE BREDE classic`s ach ja, waarom niet je broertje!
|
||||
|
||||
Had de wielen nog gepoetst voor ik naar jou kwam, maar die blokken van mijn remmen geven erg veel stof af, even met een doekje en ze zijn weer schoon.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
das niet so fijn met de sebrings, zijn erg veel vakjes dat te bedenken dat er rm`s op komen zou even kijken voor greenstuff blokken ofzo scheelt een hoop poetsen
|
||||
|
||||
veel beter ronnie, staat 'm keurig!
|
|||
|
|||
Idd staat inderdaad goed, vind het mooier als de ats !
|
||||
|
||||
Ja ben zelf ook wel tevreden met het resultaat, en dan te bedenken dat ze alleen gebruikt gaan worden voor de rit naar Kroatië, ik hoop daarna direct de BBS RM`s te kunnen ophalen en eraan te kunnen beginnen, dan haal ik van deze de banden af en worden die Sebrings waarschijnlijk hoogglans zwart, wat ik met die banden doe weet ik niet misschien lekker strechie op de 7,5J RM`s zetten voor en achter NangKang 185-45-15 op de 8,5J leggen.
We zullen zien. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
ze liggen al op je te wachten ronnie
als ik nog wat tijd over heb zal ik ze nog ff een goeie poets beurt geven gr,egon |
|
||||
|
||||
Hahaha oke tnx Egon.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Zo vandaag de veerpootbrug van Kiwi-Gti ontvangen, Bedankt daarvoor, morgen ofzo even monteren en foto's maken, ben benieuwd of je ook echt iets merkt, hij is van OMP en je monteert hem op de achterste schokbrekers.
Iemand ervaring met deze brug? Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Volgens mij heeft Arend ooit is zo'n ding gehad, misschien is aan hem vragen
|
||||
|
||||
Hahaha daar komt hij vanaf, van hem heb ik hem overgekocht.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Ja dat was een beetje de grap