|
||||
|
||||
Dat is een foutje...
10 uur gaan we pas open
|
|||
|
|||
Quote:
de pols bandje heb ik via ebay bij emiel gekocht als die nog ff zijn mail leest komt dat goed |
|
||||
|
||||
Ben vandaag op valkenburg geweest, was een driftevenement.
d'r zijn daar echt hele vette fotolocaties te vinden:W In hoeverre zal t vliegveld toegankelijk zijn tijdens het mivw?
|
||||
|
||||
Nog maar 2 weekjes ......................Heb er zin in!!!!
|
||||
|
||||
klote, deze mooie meeting moet ik missen.
Maargoed, lekker op t strand liggen in Mallorca is ook niet verkeerd Is deze meeting elk jaar?
|
||||
|
||||
Quote:
de rest van het vliegveld is tijdens MIVW event afgesloten en verboden toegang...
|
||||
|
||||
Quote:
Ow dat word uitslapen dus! Komt mooi uit hoorde dat er iets achter de uitjes verstopt lag!! |
|
||||
|
||||
@ twan: whoehahahahahhahahaha!!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Idem |
|
||||
|
||||
@ Frankvr6,die Emiel is een Ebay oplichter.
Je moet ze gewoon komen ophalen op het evenement,hij stuurt nooit op. |
|
|||
|
|||
zou lullig zijn als zijn auto in 1 keer te koop staat op ebay
|
|
||||
|
||||
Ach dat is al zovaak gebeurt, geen haan die daar naar kraait, kom die bandjes gewoon tijdens MIVW ophalen joh, gezellig man
|
||||
|
||||
Nieuws!
na veel praten, denken, praten, hebben we de knoop doorgehakt: M.I.V.W Event 2009 gaat indoor en outdoor. Op 12 juli hebben we de drie vliegtuighangaren tot onze beschikking EN het aansluitende buitenterrein. De hangaren zullen geheel geopend zijn dus het binnenterrein is compleet verbonden met het buitenterrein. Het is dus mogelijk om INDOOR te staan. Als club, of als individueel. We vragen wel of je als club dan wat leuks doet met de aankleding van je stand ( military style! ). We bieden je de mogelijkheid om op zaterdag 11 juli van 17.00 uur tot 20.00 uur je stand op te bouwen en de auto's te parkeren. We moeten alleen wel weten wie er gaan komen. Nu onze vraag aan jullie: Mail ons een lijst van personen ( namen, kentekens ) zodat wij kunnen inschatten of het mogelijk is jullie indoor te plaatsen. Zorg er per club of groep personen voor dat 1 iemand even de leiding neemt en die lijst met namen mailt naar: mivwevent@xs4all.nl het heeft geen zin om te bellen, smsen of pb te sturen. Dat is onhandelbaar tot 12 juli. Mailen dus. ;-) Hebben jullie er al zin in? Wij wel!!!!
WWW.MIVW.NL Last edited by CorMIVW : 30-06-2009 at 14:45. |
|
||||
|
||||
men golf1 is uitgelijnd en rijd zoals het moet, dus hij is klaar voor zen eerste meeting... en wat is dan mooier dan mivw 2009
|
|
||||
|
||||
Heb echt zin in volgende week en kom met mijn buikschuivertje voor het eerst in zijn nieuwe outfit......en new wheels......!!!!
Crew/organisatie van MIVW......suc6 met de voorbereidingen allemaal..... |
|
||||
|
||||
Quote:
Pff oud nieuws man nee cor jullie zijn retegoed bezig ! See you soon. |
|
||||
|
||||
ik kom weer als fotograaf voor Redline Magazine http://www.redlinemag.com/
moet ik dan nog mailen met mivwevent@xs4all.nl? bepaalde privileges zouden dan erg handig zijn voor de mooie foto's
|
||||
|
||||
Arjen, mail mij even over je gewenste privileges op mivwevent
|
||||
|
||||
mail verstuurd