|
||||
|
||||
Zeer netjes
Buizen ook in het zwart? of polijsten voor contrast? Matteren zou ook mooi staan
|
|
||||
|
||||
Alweer een stapje verder. Leidingen worden gepolijst.
[I]
|
||||
|
||||
Mooi hoor
Nog randen eraan felsen voor de grip van de slang op de buis?
|
|
||||
|
||||
Nee, slangen zitten al goed klem om de leidingen. Hier 1 leiding gepolijst
|
||||
|
||||
mooi hoor!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
lekker bezig man !!
net ff snel je topic vanaf begin zitte bekijke Alleen ff 1 ding weet niet of je aandrijfassen er al onder zitten maar je gaat gehied met 1 probleem zitten dan! Je draagarmen zitten precies verkeerd om en eenmaal je as er in krijg je dit! ff omwisslen maat voor je gedoe krijgt met de hele meute! Last edited by Albert87 : 09-11-2012 at 19:45. |
|
||||
|
||||
Scherp hahahahaha, assen enzo zitten er al weer een hele tijd onder en inderdaad de boel omgedraaid toen 😀
|
|||
|
|||
haha mooiso
zonde zijn als ju nu nog moest doen maar je smaak en werk er in bevalt me heel erg man (y) toppie keep it up! hoplijk zien we het bij meeting rond 2013 ! |
|
||||
|
||||
Ben ook weleens benieuwd om dit ding in het echt te aanschouwen als hij klaar is
Echt een superproject!
|
||||
|
||||
Kom je toch ff kijken, je woont in de buurt. Iedereen is welkom om eens te komen kijken, koffie staat klaar
|
||||
|
||||
Owhja, ik zie het nu ook
Als het meezit is nog voor het einde van de maand mijn golf klaar, kom zeker wel eens langs dan
|
||||
|
||||
Draadboom van motor verlengt met ruim 1,5M. Deze loopt vanaf de draaistekker naar binnen via de linker zijde.
Kabelboom van lambdasonde Mijn advies, haal ALTIJD even de hoesjes eraf, zo kwam ik een kale draad tegen Kabels welke via de rechter kant gaan zijn klopsensoren, LMM en krukassensor. Ik ga ze vastmaken aan de bovenzijde onder het zijscherm.
|
||||
|
||||
Is het de bedoeling dat je luchtfilter daar ongeveer komt te hangen? Ben je dan niet bang dat deze snel vervuilt zal raken?
|
||||
|
||||
Komt inderdaad achter het bumperrooster te zitten, ik maak er nog weleen RVS plaat voor.
Wordt natuurlijk geen daily dus qua viezigheid lig ik er niet wakker van.
|
||||
|
||||
Blijf super
|
||||
|
||||
Weer flink opgeschoten met de draadboom. Alles met stekkers mocht het ooit nog eens los moeten. Motordraadboom is af. Verlichtingsdraadboom gesorteerd en uitgedund, die is hopelijk volgende week af dan kan die ook in het ribbelbuis.
Deze leiding is af Deze wordt erg krap, wordt nog een beetje passen meten slijpen lassen
|
|||
|
|||
Ik zal meteen maar ff hier op het forum plus punten halen bij iedereen in me eerste post.
hahaha he erdem ik denk dat er maar ff mitsubishi galant handjes aan te pas moeten komen aan die golf van je. of we moeten maar een keer verder ouwehoeren, en dat ik jouw meer ken beinvloeden betreft "JAPSTYLE". maar dat ik wel iets nuchterder der der blijf/ben. hahahaha geintje man. de foto's op je telefoon vond ik er al kicke uit zien, maar zo et het verhaal er compleet bij wordt het nog mooier. onwijs man.!!! zal ik echt nooit voor elkaar krijgen omdat ik niet echt een shower maak maar meer een keiharde knaller/rammer/beuker. maar ik zie zeker heeeeeele mooie ideeen zie die ik lekker ga pikken van je, onder het mom "beter goed gestolen dan slecht verzonnen" ik ga het project zeker volgen van je en misschien dat we wel een keer een bakkie komen doen dat ik ff ken gleuren bij je. mark een TROTSE MITSU GALANT rijder |
|
|||
|
|||
i love your cars
|
||||
|
||||
Kerel jij hier hahahahaha! Bedankt voor de complimenten. Bakkie doen kan altijd hoor en even kijken in het echt, is absoluut geen probleem.
Zal mij worst wezen of je mijn ideeën pikt, meeste heb ik op gejat 😜
|
|||
|
|||
ja man ik moest gewoon ff kijken naar het gehele project.
dus ook maar meteen ff aanmelden. ik he namelijk nog wel een aantal zeeeer kritische vragen voor je!!