|
|||
|
|||
Zeer fijne upgrade weer!
|
|
||||
|
||||
leuke kleppendeksel
en met de rest van dit project gaat dat zeker en vast dik worden Greetz DC |
|
||||
|
||||
de eerste pruttels komen eruit, zodra hij een btj stationair blijft lopen volgt er een filmpje!
|
|
||||
|
||||
Goed nieuws dus!!
|
||||
|
||||
zo, na een tijde toch weer een update, systeemdruk stond veel te hoog, dus liep wel maar veel te rijk. systeem druk is nu omlaag, in grove lijnen stationair afgesteld. eerste meters zijn gereden.
nu nog wat kleine dingen oplossen alvorens verder te gaan. me happy! filmpje/fotos zal ik volgende x even maken |
|
||||
|
||||
deze week de golf even klaar gemaakt voor de APK, zodat het wat makkelijker is om op de openbare weg te testen.
Toen hij op de brug stond gelijk even uitgelijnd. 1 advies punt voor de apk, 1 band zat aan de zijkantloopvlak onder de 2,5mm. maar zodra de velgen opgeknapt worden komen er toch andere banden onder. mvg Mike |
|
|||
|
|||
Ben zeer benieuwd om deze afgewerkt te zien
Blijft een droom zoiets |
|
||||
|
||||
Staat ie al in de winterstalling ?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
netjes!
eigen fabricaat ?
|
||||
|
||||
zou het wel kunnen, alleen heb deze laten maken in rvs316, laser laten snijden.
intresse? heb er tekening en snijbestanden voor Last edited by Hight : 01-11-2014 at 13:16. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nice, 100x beter als de oude!
|
|
|||
|
|||
Heel erg netjes top!!
|
||||
|
||||
Quote:
wellicht, mag wel in PB of mail
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
vanmiddag even een stukje gereden met de auto na montage van nieuwe bougie's en bougiekabels (magnacore) en rijd perfect nu.
helaas nog geen filmpje gemaakt... |
|
|||
|
|||
Quote:
Het is morgen pas 1 maart hoor. Of doe je niet mee aan de oldtimerregeling dat je niet mag rijden in dec, jan en febr? Ben zelf ook al even de weg op geweest hehehe. Was wel weer even genieten. Ben erg benieuwd naar het geluid van je auto. Schrick Turbo of ABT Turbo in een golf 1 blijft toch altijd wel een van mijn dromen. Vooral een origineel geleverde ABT turbo zou ik heel graag willen hebben. Verder had je nog Rinspeed-Turbo en in Frankrijk nog Iresa-Turbo. Veel plezier met het rijden dit seizoen!! |
|
||||
|
||||
Quote:
sssst testritje over industrieterrein... |