|
||||
|
||||
ziet er super uit!
helemaal goed
|
|||
|
|||
Quote:
ik heb speciaal voor dit topic een zonnebril naast mijn pc liggen! |
|
||||
|
||||
hele mooie wagen, alleen jammer als je die stickers er zo op gaat plakken, maar echt heeeeel mooi gedaan zo die auto
|
||||
|
||||
hanz het is een schitterden bak!
Ps de extra chrome voorbumper dingetjes, zet je die er nu wel of niet op? Voor en achter? jeroen |
|
||||
|
||||
Quote:
Sticker ??? nou word pim boos dat word er met de hand opgeverfd.... en jeroen de bumper beugels komen er gewoon op hoor.. en en ....22 JUNI de dag voor de RDW keuring...dus op tijd voor mijn trouwerij als alles tenminste nog goed is ook... , maar onder begeleiding van henny van kranen gaat ook dat wel goed komen, gisteren de eerste straat heen en weer gereden....yeahhhhh
|
||||
|
||||
Rico je hebt gelijk, het zou verboden moeten worden!
Hans, je bent echt goed bezig, ding is super geworden!!!! HEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEEEL plezier ermee en we zien elkaar vast wel op budel! |
|
||||
|
||||
Quote:
Budel gaan we zekers naar toe, hopelijk heb ik dan weer een beetje tijd momenteel is het elk weekend sleutelen en verhuizen en weinig meetings helaas, maar die tijd komt wel weer De Tl moet zijn best maar gaan doen om het te halen, tot op heden heeft hij het altijd prima gedaan dus dat zal dan ook nog wel zo zijn
|
||||
|
||||
Hanz wanneer ga je trouwen dan?
IK 24 juni en dan moet de mijne ook klaar zijn. Alleen staat de auto nu nog bij de spuiter. Ik verwacht de auto volgende week vrijdag op te kunnen halen. Dat is 4 juni en dan heb ik nog twee weekjes....krap aan maar gaat wel lukken....denk ik...hebben mensen interesse om te proberen in 1 dag een type in elkaar te zetten hahahaha jeroen |
|
||||
|
||||
voor mij staat de datum op 6 juli, dus twee weken ervoor staat hij bij de RDW
ik weet niet hoe lang het duurd voordat je daqn de papieren thuis hebt maar twee weken lijkt me voldoende..
|
||||
|
||||
Quote:
Nèt te laat dus Auto kan zo het concours op op Budel Papieren van de RDW krijg je binnen 3 werkdagen toegestuurd. Maar je hebt al kenteken platen??? Misschien niet goed opgelet, maar waarom moet je nog naar de RDW dan??
|
||||
|
||||
Papieren van de RDW krijg je binnen 3 werkdagen toegestuurd.
Maar je hebt al kenteken platen??? Misschien niet goed opgelet, maar waarom moet je nog naar de RDW dan??[/QUOTE] heb nog wel de oude kenteken platen maar de auto is al een jaar of 20 niet meer op de weg geweest dus kenteken is geschoond, en toen ik de papieren opvroeg wilde ze toch maar dat ik ff langs kwam voor ze het weer afgaven...maar goed of je nu naar de apk gaat of rdw hij moet toch goed zijn..dus is niet zon probleem alleen jammer dat het 4 weken duurt
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
ponton is nu klaar voor de rdw dus van mij mag het gaan gebeuren :biggrin:
gisteren ook nog de 123 ontsteking er in gezet en dat beviel prima liep gelijk stukken beter nu ff beetje inrijden en poetsen en twee weken geduld en dan mogen we de weg op als alles oke is....
|
||||
|
||||
tot dan Hanzzzzzz....
hopelijk ben ik er dan ook....zal er om hangen hoor. |
|
||||
|
||||
Quote:
ja is een beetje stil rond de fastback..??? fotoooossss....!!!!! is tie al gespoten en alles al een beetje kompleet ??
|
||||
|
||||
vandaag was de grote dag voor de RDW ze mochten mijn auto keuren, en hij is nog goedgekeurd ook....enige opmerking...mooie auto
dus nog ff op de papiertjes wachten, en dan is het orginele kenteken weer bij de auto en zijn we blij.... :biggrin: so on the road again...
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd gozer!!
Ik had ook niks anders verwacht
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd hans ! Heel veel rijplezier!!
|
|
||||
|
||||
mooi man!
|
||||
|
||||
Van harte!! Vrijdag of maandag papieren dus (3 werkdagen vaak).
En dan toeren of poetsen??