|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Je word een beetje een surinamer Marco...hoog bling bling gehalte die wielen
Erg mooi ! Dat dan weer wel...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit
|
||||
|
||||
Quote:
Ach ja waar je mee om gaat raak je mee besmet zeggen ze wel eens en aangezien mijn vrouw surinaamse is ............. Bedankt voor het compliment |
|
|||
|
|||
dik hoor
|
|
||||
|
||||
Ziet er strak uit Marco heb je ze eronder liggen komend weekend bij Charly's?
|
||||
|
||||
Quote:
Als alles mee zit wel ja |
|
||||
|
||||
Bling!
|
||||
|
||||
wow!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Zit even niet mee met de bbs-en.
Het is nog even twijfelachtig of ik charly's ga halen. Als het probleem met de bbs-en niet op tijd is verholpen neem ik de cabrio niet mee. Ik weinig zin om hem op de witte tt-velgen in de countrystand daar neer te zetten. Het blijft dus nog even spannend. Wordt vervolgd.......................... |
|
||||
|
||||
Wat is het probleem met de bbsen Marco??
|
|
||||
|
||||
Quote:
Met het opleggen van de banden ben ik er achter gekomen dat alle 4 de velgen een lichte slag aan de binnenzijde hadden waardoor ze gericht moeten worden. Omdat ik met 185-35-17 rondom wil gaan rijden en deze banden weinig tot geen comfort geven samen met de verlaging heb ik ervoor gekozen ze te laten richten zodat ze helemaal 100% zijn. Even voor de duidelijkheid dit is mijn eigen schuld en heeft niks met het werk van Peter(sixpack) te maken, hij heeft super werk geleverd en kon dit ook niet meer controleren omdat ik de velgen zelf uit elkaar heb gehaald. Ik had zelf slimmer moeten zijn en dit eerst moeten laten controleren voordat ik ze uit elkaar ging halen |
|
||||
|
||||
das idd mooi beroerd ja....zal wel dik staan als ze klaar zijn
|
||||
|
||||
Quote:
Komt uiteindelijk ook wel weer goed maar ik heb alles in werking gesteld voor Charly's omdat ik dit buiten mivw en vagfest een van de dikste meetings vind. Ik zou hier graag de cabby in zijn nieuwe look incl.bbs-en voor het eerst mee nemen. Maar ja we wachten af. Er zit een klein kansje in dat ze zaterdag alsnog klaar zijn. |
|
||||
|
||||
ik hoop met je mee
|
||||
|
||||
Ja dat was inderdaad wat minder ....
we kwamen met inelkaar draaien achter dat er 3 zowiezo krom waren /een tikje hadden... goed voor elk probleem een oplossing komt goed marco ! |
|
||||
|
||||
bedankt voor juliie steun mannen dat maakt me een beetje minder depri
|
|
||||
|
||||
hey marco, hoe is dat trouwens met die klinken afgelopen bedenk ik me net??
|
||||
|
||||
Quote:
Is uiteindelijk wel goed gekomen.Ik heb een nieuwe besteld zonder slot,opnieuw laten spuiten en gemonteerd en was plug and play. Ik heb het binnenste palletje iets moeten verbuigen. Bedankt nog voor de tips. Groet, Marco |
|
||||
|
||||
bah wat glimmen die bbs-en . Zal leuk staan als ze er straks onder liggen. Succes nog even ermee