|
||||
|
||||
Om de een of andere reden vind ik die velgen maar niks onder de auto. Heel gave Golf, ziet er lekker ouderwets uit, maar die velgen breken het geheel een beetje. Ziet er nog steeds ontzettend dik uit, maar kan dikker denk ik.
|
||||
|
||||
ik vind um lekker
|
||||
|
||||
Quote:
Nog dikkere velgen!? Het kan natuurlijk wel, alleen hangt daar ook een nog hoger prijs kaartje aan... Maar ook deze wielen zullen niet langer dan 1,5 jaar er onder zitten denk ik
|
||||
|
||||
Misschien juist wat meer ingetogen velgjes. De looks van de auto zijn lekker rustig, een beetje wat je tegenkomt op foto's van oudere meetings, en dat bevalt me heel goed.
De velgen zijn iets te schreeuwerig... aan de andere kant, misschien loop ik ook wel weer gewoon te zeiken om niks.
|
||||
|
||||
Vandaag een paar dingetjes gedaan die klein zijn, maar net even het verschil maken naar mijn idee...
De al heel lang verweerde ruitenwisserarmen en handgrepen opnieuw zwart gespoten... Daarna meteen een setje nieuwe ruitenwissers gemonteerd... De hele handgreep was even puzzelen om die uitmekaar te krijgen (slot er uit) en om het hele geheel uit de auto te krijgen... Na een halve dag drogen was ik weer vergeten hoe ik dat nou eigenlijk gedaan had, dus toen was het weer een puzzel De achterwisser had ik ook gedaan, alleen geen foto van gemaakt Bumpstops waren ook binnen gekomen, morgen nieuwe spoorverbreders als het goed is!
|
||||
|
||||
netjes
|
||||
|
||||
Hier nog 2 slechte foto's van de huidige rijdhoogte:
Met de carterpan +/- 2,5CM boven de grond vind ik dit een mooie hoogte waarbij ik op de snelweg nog enig zins normaal kan rijden... Om over woonwijken maar niet te beginnen Carterpan is wel alweer doorgesleten bij de carterstop, heel binnenkort nieuwe carterpan+skitplate... Betere foto's van de auto volgen nog!
|
||||
|
||||
zeer mooi geworden Mitta.
|
|
||||
|
||||
Wat is het toch een ontzettend gave auto.
Die opmerking over de wielen neem ik terug, als ik deze foto's zo zie.
|
|||
|
|||
Auto staat gigantisch mooi op zn wielen. i like it!
|
||||
|
||||
mooi zo
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had ook niet anders verwacht Bedankt voor de complimenten weer allemaal!
|
||||
|
||||
Ziet er weer strak uit, Mitch!
Nou die photoshoot nog ff
|
||||
|
||||
ziet er erg goed uit, voor hangt die super achter zou ik nog iets gaan als het kon
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Die stond ook eigenlijk 1CM lager op bumpstops, maar zodra ik dan ook maar een heel flauw bochtje nam begon 1 van de achterbanden de wielkast aan te randen Dus toen nog een bumpstop er tussen gedrukt en toen kwam ik op deze hoogte uit...
|
||||
|
||||
Jongen.. Wat een gave bak! De kleur, wielen, en uitstraling! Echt super die ''stance'' (om het maar even hip te verwoorden )
|
|
||||
|
||||
En zo ziet dat er onderweg uit:
|
||||
|
||||
vet,nog richting nijkerk geweest met mike en steph?
|
||||
|
||||
Quote:
Ja op die weg deze pic genomen, alleen Mike had op 1 of andere manier me SMS niet gehad dus die wist van niets...
|
||||
|
||||
ai,ben je alleen geweest dus...hoe was het?