|
||||
|
||||
3 jaar alweer..!? Waar blijft de tijd
Mooie auto Hans!
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien een idee om gelijk met alle rallye golfje op de foto te gaan in het voorjaar . Misschien kunnen we er gelijk een toertocht van maken. Of praat nu een beetje gek . Grtjs piet Last edited by VeeDubber : 20-10-2010 at 21:24. |
|
|||
|
|||
Quote:
sorry voor de offtopic X2 Leuk idee Piet misschien voor de tijd een ''generale repetitie'' houden in Friesland greets; Guido Last edited by Geditionone : 20-10-2010 at 18:53. |
|
||||
|
||||
Quote:
Jaja in Fryslan (schrijf ik het goed) ben ik erbij. Maar wie weet komen er nog goeie ideeen. |
|
|||
|
|||
Beautiful looking Rallye Hans, love the white wheels on the black paint!!
|
|
||||
|
||||
schitterende wagen hans!
wist niet da je er ééntje had is en blijft een natte droom voor mij! |
|
||||
|
||||
Quote:
Thx Matt! Obviously I love it aswell, but I'm pondering about another wheel to give the car a look between racey and stylish/luxury. Maybe a BBS in "rennsport" look or something... Quote:
Heej Kristof, ik heb er ook 9 jaar op gehoopt en inmiddels is deze rallye alweer ruim 3 jaar in mijn bezit. Elke keer als ze weer uit de stalling komt krijg ik er de kriebels van! Blijft leuk speelgoed.
|
|||
|
|||
Quote:
Zoiets misschien/Something like this Hans 17'' BBS RC 323 Motorsport Edition.in org 4x100 |
|
||||
|
||||
No Guido, something like the wheel Stijn use to have on his V8:
|
|||
|
|||
Quote:
Aha,yep very nice. But I think also very hard to find.as far as I know this is a very rare Wheel.. Peter (sixpack) has mounted a similar wheel like this under a Golf Limited. But under a Rallye Golf it will look much better I think And maybe you can ask him,where these wheels are right now Last edited by HannoverEdition : 10-02-2011 at 23:40. |
|
||||
|
||||
Almost purchased a rallye only for the wheels... now at this car nick-mk3 |
|
|||
|
|||
Aha there they are
as I said,they look much better under a Golf Rallye Good luck with the ''search'' of this (type of) wheel Hans |
|
|||
|
|||
New wheels are dope.....
|
|
||||
|
||||
Ik ben bezig om wat onderdelen bij elkaar te sprokkelen. Wil de achterzijde voorzien van MKIV remmen en nieuwe lagers, blokken en schijven. Heeft er iemand ervaring met MKIV klauwen op een syncro/rallye? Ook extra info over de wiellagers is welkom!
|
||||
|
||||
Voor de remslangen kun je in ieder geval de goodridge kit aanschaffen (als de slangen tenminste gelijk zijn aan die van de GTI / G60).
Via Ebay.co.uk zijn die setjes wel te vinden voor 45 euro. |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd hoe het uitpakt Hans. Zou in ieder geval een echte upgrade zijn (qua kwaliteit dan)
|
||||
|
||||
De MK IV remmen zitten er inmiddels op. Voor de liefhebbers kan ik eventueel binnenkort even een onderdelenlijstje online zetten.
Ook een leuk geintje: De wiellagers voor schijfremmen zitten NIET op de Rallye, daar zitten weer de wiellagers voor trommelremmen op. Dus, heb er nu 2 over
|
||||
|
||||
Klopt, dit had ik een tijdje geleden ook ontdekt (via ebay en ETKA).
Welke remslangen heb je nu gebruikt? Goodridge of een vast verloopje naar de originele mk2 leidingen? |
|
||||
|
||||
Wat is het voordeel van IV klauwen op je achteras?
|
|||
|
|||
Quote:
die gaan niet vastzitten na verloop van tijd |