|
||||
|
||||
4motion stang besteld. zondag maar even de brug op en monteren. kan die weer wat verder naar beneden geschroefd worden
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Gister toch maar begonnen met de stabilisatorstang. 8 uur mee bezig geweest
Benji en sietse nog bedankt voor de hulp |
|
||||
|
||||
nou dat is een mooie verzameling in dat hok!
succes met het afwerken van de golf1 en het revalideren |
|
||||
|
||||
Quote:
thanx.. net weer even bij de golf 1 geweest. Zie ik dat iemand er een melkbus tegenaan heeft gezet. Bumper kan nu weer opnieuw gecoat worden aangezien er nu weer kaal metaal doorheenkomt |
|
||||
|
||||
En de volgende tegenslag. Hoogstwaarschijnlijk een lekke koppakking met de tdi..
|
|
||||
|
||||
Vandaag bij de dealer geweest en de kop gaat eraf. ook word de ditributie enzo allemaal vernieuwd. denk dat ik de golf wel een paar weken kwijt ben ivm bouwvak.
|
|
||||
|
||||
Jemig het zit je ook niet mee, net als je denkt vooruit gang te boeken krijg je dit soort klote dingen. Suc6 met allebei de golfjes. Hoop ze snel weer een keer te zien rijden
|
|
||||
|
||||
Vandaag eindelijk met de velgen kunnen beginnen.
Vandaag de eerste 2 velgen in de afbijt gehad en ondertussen mijn motorkap in de primer gezet. Voor: Na de afbijt: Motorkap in de primer: Vanavond en morgen maar weer even schuren. |
|
||||
|
||||
En dan nog in de verf
|
||||
|
||||
Quote:
Dit jaar nog?? |
|
||||
|
||||
Moet voor de kerst nog wol lukken
|
||||
|
||||
Quote:
mooi zo 1e velg in de primer Gister telefoontje gekregen van de dealer dat ze met de auto bezig zijn.. word tijd!! |
|
||||
|
||||
De golf 4 is weer klaar en kan hem ophalen.
Helaas is de aircopomp ook overleden.. Maar even nadenken of ik die ook laat repareren of niet. |
|
||||
|
||||
Met dit weer moet hij het wel doen! Gewoon de winter nog even zo laten
|
||||
|
||||
Repareren is nog wel te doen. Pomp kost met korting rond de 450 euro, systeem laten reinigen iets van 280 euro. Incl. droger en orrifice.
Alleen vullen moet je even een bedrijf voor vinden. Ik betaalde niets gelukkig (naja een doos gebak) |
|
||||
|
||||
gave wieltjes
|
||||
|
||||
Quote:
Eigenlijk wel. Laat het eerst ook zo. Nu eerst genoeg kosten gemaakt. Zal de auto vandaag maar even ophalen als ik tijd heb. Quote:
Ik zal binnenkort eens bij div. bedrijfen informeren. En misschien kan ik viavia nog wat regelen. Doe dit allemaal komende winter. Quote:
Thanx... |
|
||||
|
||||
Golf is weer thuis
|
|
||||
|
||||
alle velgen zij geschuurd en staan in kleur. nog even met de polijstborstel eroverheen en nieuwe banden bestellen. deze week nog even een voorraam ophalen voor de 1 en volgende week zal ik een begin maken met mijn nieuwe dakhemel.
|