|
||||
|
||||
Zo de corrado loopt weer voor geen meter, geen idee waar het zit hij knalt constant uit de uitlaat en er is geen vermogen..dat word weer zoeken!
|
|
|||
|
|||
Rookt ie ook als een gek???? Dat zelfde,het stotteren,geen vermogen en flink roken heb ik ook ooit gehad,toen hebben ze de blauwe sensor vervangen,weet de juiste benaming verders niet,maar dat kan ik me nog herringeren...
|
|
||||
|
||||
Nee rookt niet, ook geen blauwe rook. Blauwe sensor is die erop zit is nieuw.
|
|
||||
|
||||
Klappen/ploffen in de uitlaat..
Klinkt als ontsteking. |
|
||||
|
||||
Aan de zijkant van je cylinderkop zitten een paar massadraadjes,Zijn die nog heel?Heb het ook een keer gehad dat er 1 afgebroken was en toen niet meer goed liep.
|
|
||||
|
||||
Ik gok zelf op bougies en bougie kabels. Maar heel gaaf dat jullie ook suggesties inbrengen zal het zeker controleren!
|
|
||||
|
||||
loopt hij wel op 4 cilinders?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat wel. |
|
||||
|
||||
dan ligt het eerder aan het onstekingstijdstip dan het onsteken zelf
|
|
||||
|
||||
Kan dat zomaar verkeerd gaan staan?
|
|
||||
|
||||
Nieuwe chip geplaatst vandaag...en ...wat een wereld van verschil. Hij loopt als een tierelier en knallen uit de uitlaat zijn weg!
|
|
||||
|
||||
Storing in de chip... kan dat ook zo ineens? Wel een lastige storing om te zoeken denk ik
|
||||
|
||||
Oef..linker zijkant in elkaar..blikschade op het zijscherm, remschijf en fusee naar zijn grootje.
Inmiddels rijd het allemaal weer binnenkort even nieuw zijschermpje plaatsen. |
|
||||
|
||||
Niet echt een toffe update..
|
||||
|
||||
Nope..ook een erg dure maar komt goed.
voor nu: |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Had die wielen nog niet gezien, maar staat heel dik!
Die andere plaatwerk-update had ik liever niet gezien, maar we vertrouwen er op dat alles weer in orde komt Henk.
|
||||
|
||||
mooie wielen!
|
|
||||
|
||||
Mag dicht
|