|
||||
|
||||
Het werk aan de motor is inmiddels begonnen,Het carter is gelijnboort en groter gefreesd voor de 103 mm boring.
Verder is het carter voorzien van bronzen bussen om typ1 nokvolgers te gebruiken. Ook zijn er pasbussen om het middelste krukaslager aangebracht om meer stijfheid in het carter te krijgen. Verder iss de vooras nu zo goed als klaar enige dat er nog moet gebeuren is het monteren van de dropped spindles. De as is zo'n 6 inch versmaldom er voor te zorgen dat de wielen binnen Dit omdat ik met spindle mounts ga rijden dus zonder trommel.De wielen hebben dus geen pasvlak waarmee je ze tegen eeen schijf of trommel sschroeft maar worden ze gelijk op de as geschoven. Ook is de koets nu zover klaar dat hij bij mij thuis in de garage komt te staan zodat ik hem kan gaan schilderen de komende weken.De koets wordt met matte lak geschilderd totdat ik geld heb om hem te laten spuiten. En als laatste kwam vandaag de parachute eindelijk binnen Michael
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal erg netjes uit tiki
ben erg benieuwd wat het straks doet! |
|
||||
|
||||
......en de koets staat thuis
Kan ik beginnen aan het schilderen. Michael
|
||||
|
||||
Wat zijn de schilderplannen micheal? Ga je hem zelf spuiten of zo?
of word het iets aparts? Ps. Die shute is echt ...... sprakeloos... |
|
||||
|
||||
Ik ga hem zelf rollen en beschilderen.Uiteindelijk is het plan om hem te laten spuiten maar gezien de kosten voor hetgene ik wil extreem zijn en ik er zeker van wil zijn dat er geen fouten in de auto zitten ga ik hem eerst maar eens in de matte lak zetten.
Ik heb al wel contact gehad met een spuiter in Engeland maar daar heb ik op het moment het geld niet voor. Er gaat nog een heel bedrag in de motor zitten en dat vind ik belangrijker Michael
|
||||
|
||||
Zeg uitvoerig bespreken hoe die lak bevalt he . Wanneer ga je kwasten MetPeter?
|
|
||||
|
||||
oke!
Begrijpelijk verhaal. Geen kritiek of zo, maar wat kunnen engelse spuiters wat men hier in NL niet kan? Verder: Tipje van de sluier over het patroon wat je gaan aanbrengen? |
|
||||
|
||||
Schilderwerk is zo gedaan, 't is maar een halve carrosserie
|
||||
|
||||
supervet dit
|
||||
|
||||
Quote:
Als je kijkt naar bijvoorbeeld Dyno Pincher dan weet je wat ik bedoel. Michael
|
||||
|
||||
Quote:
Spuiten met de handveger Komt goed Tiki, het gekozen "mat" kleurtje zal hem goed staan.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
Ik ben begonnen met schilderen
En weer verder gegaan, Michael
|
||||
|
||||
Kewl! Zeg vanaaf klaar en te bezichtigen? Of mogen we meehelpen?
|
|
||||
|
||||
Helpen mag altijd.Neem dan wel je ouwe broek mee want anders wordt Ester boos.
....en pellen, Michael
|
||||
|
||||
ziet er strak uit!
|
||||
|
||||
Idd, mooi zo.
|
||||
|
||||
en schilderen......
Het wordt vanzelf duidelijk Michael
|
||||
|
||||
En dan weer doorschuren voor de oude look...
|
||||
|
||||
Maar wat wordt de (contrast)kleur? Ik wil foto's zien van die eerste rollerbanen!
|
|
|||
|
|||
Coole beschildering hoor!