|
||||
|
||||
Nice!!!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Zo weer een kleine update.
De powersprint uitlaat zit er alweer een weekje of 2 onder en het bevalt me prima, ben er zeer tevreden mee En vandaag weer wat leuk gekregen met de post Een aluminium motorsteun van Bahn Brenner Motorsport Heb `m net meteen gemonteerd en er een stuk mee gereden, het is echt een wereld van verschil vergeleken met een OEM motorsteun de golf ligt nu als een blok op de weg en in de bochten. En reageerd een stuk ''feller'' met optrekken Last edited by Dubweiser : 22-02-2008 at 13:07. |
|
||||
|
||||
is dat nou zo'n vaste motorsteun dat je blok niet (zo ver) kantelt?
|
||||
|
||||
He Willem (Buamkleber hier)
Alles kids? wist niet dat je een nieuw uitlaat systeem had, zeer mooi!! Wordt tijd dat ik weer goed op de been ben, kan ik weer eens langskomen. Heb mijn Edition ook weer klaar wordt Maandag gekeurd. He we spreken ons, Groeten Nick. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hey Baumkleber, Ja hier is alles prima, en je moet m`n topic beter in de gaten houden dan mis je niets En dat is fijn om te horen dat je edition ook weer bijna klaar is, dan kunnen we (binnenkort) weer eens gaan touren En ik kom denk ik maandagavond wel weer eens op bezoek ik Arcen, dan neem ik meteen je fruitmandje mee Quote:
Juistem |
|
||||
|
||||
Echt een super strakke auto.Moet hier niet telang blijven kijken,dan krijg ik pas echt spijt dat ik een paar jaar geleden mijn g60 verkocht heb.Mijn complimenten.
Grt Michel |
|
||||
|
||||
Quote:
ga ik nu door voor de wasmachine? nee maar wel rete dikke G60 hoor
|
||||
|
||||
BBM, werkten ooit een paar DCI-ers.. mooi spul maken die gasten
|
|||
|
|||
Willem,
maakt dat niet een onwijs kabaal die uitlaat? Ik heb er bij mij ook Supersprint onderzitten, maar zonder tussendemper is het niet te doen! De eindemper is trouwens gewoon een groep A demper, niet van SP zelf. De rest vanaf het spruitstuk wel.... Misschien moet ik daar dan eens wat normaals bij kopen! Waar heb je dit gekocht?
|
||||
|
||||
Bedankt voor jullie reactie`s allemaal
Quote:
Ik heb de uitlaat via mijn garagehouder besteld: Marcel Phillipsen autotechniek. Maar die heeft `m ook gewoon via Sandler besteld. Het (Kabaal) in het tourengebied van 0 t/m 3500 valt reuze mee, maar eenmaal daarboven dan komt er wel flink wat herrie vanaf ja, maar dat is goed te doen. Ook met lange stukken rijden vind ik het persoonlijk best wel mee vallen. Ik zal proberen om er dit weekend eens keer een filmpje te maken als ik tijd heb. Gr. Willem |
|
||||
|
||||
Gister nog even een paar piture`s gemaakt van de G60
zoals ie er nu bij staat. En nu is het maar wachten tot de BBS'en klaar zijn. Last edited by Dubweiser : 27-02-2008 at 19:35. |
|
||||
|
||||
schiet maar op
|
|
||||
|
||||
Mooi ding hoor, ziet er allemaal goed uit....
|
||||
|
||||
Quote:
2 mensen 1 gedachten Had het ook graag anders gezien maar gezien de omstandigheden kan ik zelf ook niets anders als wachten |
|
||||
|
||||
Zeer mooie auto, werkelijk waar. ga zo door, wat koste die uitlaat kun je me dat ff pm`en??
gr ronnie
|
||||
|
||||
zkr strak willem doe je goed
maar die fotoshoot weet niet of dat gaat lukken als de officier van justitie op zijn vrouw heeft gemogen komt het mischien goed maar anders zie ik het slecht in dusss. |
|
||||
|
||||
Zo, na een lange tijd weer eens een update in mijn topic.
De Edition staat nu voorlopig nog stil omdat ik nu een Lupo gekocht heb als daily. En ook omdat de versnellingsbak er binnenkort onderuit gaat voor een grondige revisie. Maar in de tussentijd zijn de 16'' RS'en wel al klaar. Hiervoor wil ik Peter graag bedanken voor het mooie resultaat van het polijstwerk, de snelle service en vooral zijn geduld omdat het allemaal wat lang geduurd heeft i.v.m het spuitwerk Nou hier dan alvast enkele foto`s van de velgen heb er nog wel 50 meer, maar om die er nou allemaal bij te gaan zetten Zo waren ze toen ik ze overgenomen heb van ''BBSMIKE'' Hier waren ze net ontlakt door Weijhers in Venlo Deze foto`s zijn van toen ze net gespoten waren Even de bandjes er ''omheen'' gedaan om een idee te krijgen hoe het er uit zou gaan zien. En de laatste foto`s van toen ze door Peter zijn gepolijst er gemonteerd zijn. Ook meteen even mijn velgstickers erop geplakt. Het zal hier voorlopig wel weer even stil zijn omdat ik voorlopig even geen tijd heb om verder aan de golf te werken. En wat vinden we ervan Groeten, Willem Last edited by Dubweiser : 08-04-2008 at 19:38. |
|
||||
|
||||
Zéér netjes Willem, chapeaux!
Wat voor bandenmaat komt hierom? En die 'velgenstickers' heb je die bij Peter vandaan?
|
||||
|
||||
Thanks Erik.
Er komt rondom ContiSportContact2 215/35/16 omheen En de stickers heb ik via www.bbs-racing-wheels.com besteld |
|
||||
|
||||
Plaatjes!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |