|
||||
|
||||
Mooie velgen Joey!
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
Schitterende velgen die HTN`s
Afgelopen jaar ook bijna een set gekocht voor de mk1 in 14" Is voor mij een droomvelg die ik ooit nog wel eens wil hebben |
|
||||
|
||||
dat wordt inderdaad zeer mooi ben benieuwd..
|
||||
|
||||
hey joey ben benieuwd hoe ze zullen staan...
zien er goed uit.. |
|
||||
|
||||
Nu al 2 ringen vast, van een nieuwe schroefset? That's strange.
|
||||
|
||||
Quote:
jaah zeg dat wel had ze er nog geen maand onder zitten. ze zijn ook voor de helft van plastic kreeg er geen beweging meer in normaal heb je ook 2 ringen per poot volgens mij?. ik had er 1 die moest je vast zetten met een kleine imbus sleuteltje (tegen het schroefdraad aan ) dus had ik niet te strak vast gezet anders molde ik het hele schroefdraad maar krijg er nu 2 ringen op van kw hopen dat het zo beter gaat
|
||||
|
||||
Dat is inderdaad de normale borgmanier van Inox setjes. Heb zelf ze niet meer vast zitten met die inbusjes.
Vast zittende ringen duid toch op rotzooi in de schroefdraad. Goed schoonmaken met staalborstel en handveger. Zeker niet natmaken!! Eerst paar slagen naar beneden en dan weer schoonmaken. Zou voldoende moeten zijn. Heb ook wel eens een vaste ring gehad, maar dat kwam door eigen stommiteit. Door blijven draaien terwijl er vuil in zat. Na los halen met een grote tang en schoonmaken was alles weer gangbaar.
|
||||
|
||||
leuk om dit een beetje te volgen!
Die HTN's zijn heel dik Maar ik vond persoonlijk die teardrops ook wel heel mooi staan! Heb je ze nog ? |
|
||||
|
||||
Quote:
bedankt Stiem .. De teardrops zijn vorige maand verkocht aan iemand die ook op het forum zit (Marcmk1) ik vond ze toch wat te smal zijkant zag het er mooi uit alleen als je erachter stond was het geen gezicht . gr Joey
|
||||
|
||||
En al wat foto's van de huidige stand van de G40?
|
|
||||
|
||||
Jazeker heb ze er afgelopen weekend onder gezet en ik heb de hulpveer van de schroefset er tussen uit gehaald zodat hij lager kan . hij is nu iets lager dan op de foto kan net mn finger er tussen krijgen .
Gr Joey
|
||||
|
||||
Dikke wieltjes!
|
|
||||
|
||||
ziet er goed uit zo joey
|
|
||||
|
||||
1 vd mooiste auto's vh forum
|
|||
|
|||
Super vet joey!!
Alleen achter een spoorverbreder of voor een smallere rand zou ik doen.. Maar die wielen zijn uber geil! |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit, mooie velgen !!
|
||||
|
||||
ziet er zeker heel erg strak uit!
|
||||
|
||||
zeer strak voorvelg is indd wat breed maar eerst maar eens zien hoe hij is in het eggie.. gr ronnie
|
||||
|
||||
Ziet er echt dik uit, combi van paars en goud valt trouwens ook heel goed.
|
|
||||
|
||||
WOOW
NETJES! |