|
||||
|
||||
de linker wielkast was vandaag aan de beurt... Hier was het net hetzelfde als bij de rechtse wielkast, de onderste 5-10cm waren weggerot...
De foto's: Binnen in de wielkast Volgende werkje? EINDELIJK mijn cabinevloer inlassen
|
||||
|
||||
de cabinevloer is ondertussen ook volledig ingelast. Morgen de laskes vlakslijpen en de koplampsteunplaat inlassen.
Deze is eergisteren afgewerkt (gestraald, gaten opgelast , vertind en in epoxyprimer gespoten): Foto's van vandaag heb ik jammergenoeg, khad mijn kodak vergeten Morgen meer van da dus
|
|||
|
|||
Koerspiloot.. hoe staan de vorderingen?
De foto's blijven maar uit?! Last van het warme weer? |
|
||||
|
||||
Na 4 dagen vakantie ben ik er weer eens ingevlogen Het frontpaneel is volledig ingelast , na een 7 tal uur...
Na veel voorbereidende werken, is de voldoening nu enorm groot! Kben heel tevreden Foto's: jan 2007: aug 2007: Sfeerfotos van de voorste vloer 8) Volgend puntje op de agenda: alle lasjes ng vlakslijpen en daarna kan ik beginnen met het dak in te lassen ... En daarna??? Enkel ng de achterhoeken inlassen en de bus is opgelast
HET YOUNG-& OLDTIMERFORUM BIJ UITSTEK!!! Check WWW.RETROPILOTS.BE -----lopend project----- KOERSPILOOTS T1 PANELVAN -----vorig project----- KOERSPILOOTS WOODYSTYLE GOLF1 (daily) Last edited by koerspiloot : 07-08-2007 at 09:56. |
|
||||
|
||||
pfiew,heerlijk!
|
|
||||
|
||||
deze avond heb ik ng een uurke of 5 stan slijpen, vijlen en schuren tot alle proplassen rondom het frontpaneel vlak waren, alsook de stijlkes ng wa beter afgewerkt. De frontclip is bijna klaar dus
Pics: Linker raamrandje is volledig opgelast, de rechter is hier en daar ng wa gatenkaas... Ze lijkt idd weer op een bus!!!
|
||||
|
||||
na een zalig weekendje VAG Fest, begon et weeeral immens te kriebelen om verder te werken aan mijne panel, dus kheb nog maar es de laspost bovengehaald
Toen ik de neus ingelast had, zag ik dat er rond de benzinemeter gefoefeld was door de vorige eigenaar. Er waren namelijk gaten ingelast geweest en toegedaan, maar de lassen trokken dus echt op niets, en er lag al een dik laagje plamuur op... Kon zo nie verder, dus ff ingrijpen hé Twerk van ne prutser: 2uurkes later , nieuw stuk erin ... Daarna de rechter raamrandjes afgewerkt, die waren op sommige plaatsen toch wel aardig aangetast :o Nieuw stukje erin! Et voila, da's ook achter de rug, op naar het volgende klusje
|
||||
|
||||
Mensen lieve Maak jij je plaatwerk zelf? Hoe maak je zo'n dashboard deel en raamdeel?
Top werk!
|
||||
|
||||
Ziet er super uit! |
|
|||
|
|||
ziet er idd echt super uit !!!!
maar wat gijs al vraagt maak je alles zelf ?? gr. Martijn
|
||||
|
||||
Super gaaf.
Hulde.
|
||||
|
||||
Elke keer als ik een updat lees valt mijn mond weer open van verbazing.
1 woord; TOPPROJECT
|
||||
|
||||
zo van:
kwam gisteren weer een stuk rottigheid tegen. Maar heb al weer een nieuw stukje plaatwerk gemaakt. NO Problemo.. Ik zou eerst een uurtje gaan janken in de hoek van de schuur, omdat er weer iets tegenvalt. Echt supermooie foto's van wat je allemaal aan deze panel gedaan hebt. Dubbelgekromde plaatwerkdelen met een velsrand maak jij alsof het origineel plaatwerk is.. Misschien moet jij maar eens plaatwerk cursussen gaan geven, dit busje is een voorbeeld van dat dat bij jou wel goed zit.
|
||||
|
||||
o man,
bedankt voor de complimentjes zeg! leuk om te horen dat er zoveel mensen mijn projectje volgen, doet me een plezier! Het plaatwerk maak ik idd zelf ja, met hamer , beitel en vijlstaak. Voor de rest heb ik hier enkel wat schroevendraaiers ,boormachine en slijptol als gereedschap. Ik zou wel willen investeren in wat plaatbewerkingsmateriaal, maar aangezien het einde al wat in zicht is, ga ik het toch ff achterwege laten denkik... Mss voor een volgende resto?
|
||||
|
||||
over de 10 000 views nu
netjes |
|
||||
|
||||
deze middag ben ik vol goeie moed begonnen aan de boor-marathon. Om de 3-4cm een gat boren zodat ik achteraf het dak kan proplassen aan de goten. Niet zo heel veel speciaals dus...
Momenteel is de helft van het dak klaar Enkele pics: Alst wa mee zit, is het dak dus tegen dit weekend ingelast
|
||||
|
||||
Wat een mega project zeg niet normaal, maar voordat je hier aan begon kon je toen al lassen enderlijke. Mag ik ook weten wat voor werk je doet ?? En anders kan je, je werk er van maken. Ontzettend knap werk allemaal.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hi K & C, ik heb propnul ervaring qua carrosserie, nooit gelast, nooit metaalbewerking of automechaninca gedaan (wat ik achteraf nu wel wat spijtig vind, maar soit). Ik ben ng student Multimedia 3D-tekenen, dus feitelijk heeft dat nergens iets met mijn project enzo te maken. Alles op mezelf geleerd Mjin werk van maken? Dat zal er wel niet inzitten, daarvoor zit er veel groter talent op dit /andere fora... Ook al zou ik dat wel ng willen Btw: ondertussen is het dak al half ingelast Ik post zo snel mogelijk fotos!
|
||||
|
||||
ben benieuwd naar het dak
ps: ik denk dat je hier wel je werk van zou kunnen maken, dit project bewijst dat je: talent/gevoel voor plaatwerk heb geduld heb om alles goed aan te pakken en dat bovendien in je studententijd.... man man...erg knap hoor |
|
|||
|
|||
Alleen maar respect van deze kant .
Ongelooflijk hoe veel geduld en talent jij hebt. Suc6 met de rest van de onderdelen. |