|
|||
|
|||
hey maat,
heel dik zo, maakt hem nog vetter logo in de grill is goei keuze, heb het mijne er sinds vorige week ook trg in steken! men sebrings zijn ook binne voor 185 45 15 bandjes, staat voorlopig volledig plat op origineel gti staal grts |
|
||||
|
||||
Hübsch Erik.
|
||||
|
||||
Erik, de verstralers zijn H3. Je zou iets dergelijks kunnen monteren:
http://www.blingmycar.nl/catalog/pr...c716177e49b3b15 Let niet op de foute URL Super trouwens, je front zo. Ik zit te denken om mijn smoke kruislampen ook te wisselen voor een set origineel. |
|
||||
|
||||
Man witte bbs-en, geil man! Dat gaat wel heeel erg leuk staan! Grille is ook een hele goeie zet trouwens! Echt een mooie wagen
|
||||
|
||||
Thnx voor de comments!!
Reed al geruim een half jaar met 'waarschijnlijk' een kapotte homokineet. Telkens bij een bocht naar rechts met een kilometertje of 70-80, was een erg irritante tril te merken (naar mijn gevoel linksvoor). Dacht eerst aan het aanlopen van mijn aandrijfassen tegen de carosserie, maar toen ik de auto omhoog had geschroeft voor de APK bleef het euvel. En het was alleen te merken met een bocht naar rechts. Naar links ging als een zonnetje. Nagedacht, conclusie getrokken om de korte aandrijfas aan de linkerkant van de auto te vervangen. Gisteravond vervangen maar het euvel blijft Volgende week wordt de andere kant ook nog vervangen, alleen vraag ik me af of het daar uiteindelijk aan zal liggen. Klopt toch als een bocht naar rechts word gemaakt, de meeste kracht op de linker aandrijfas komt ?! Volgende week maar weer beunen. Donderdag worden de BBS gespoten. Zal tegen die tijd wel wat foto's van het resultaat posten.
|
||||
|
||||
Wiellager vermoed ik eerder Erik.
|
||||
|
||||
Quote:
Nog tips of tricks om hier achter te komen of het hieraan ligt ?
|
||||
|
||||
Hmm golf 1 gts heeft hetzelfde probleem, 1 kant op trillen, maar verder geen problemen, geen speling of rare geluiden en zitten nieuwe wiellagers in...
|
||||
|
||||
Quote:
Dan mag je toch aannemen dat het niet daar aan kan liggen. Het is ook heel licht te merken als je doet afremmen op de motor. De trilling voel je door de hele carosserie, dan is het moeilijk af te leiden of het van de linker of rechter aandrijflijn afkomt. Volgende week wordt de rechterkant ook vervangen, hoop toch stiekum dat het dan over is. Maar heb er een beetje een hard hoofd in. Want wat is het dan ? Enige wat ik me dan nog kan bedenken is ophangingsrubbers die speling hebben....
|
||||
|
||||
BBS zijn gelakt , damn wat doet dat wit pijn aan je ogen!!
Zal vanavond eens proberen of ik foto's geschoten krijg. Ben momenteel ook wel zo goed als zeker erachter dat een wiellager naar de kl*te is , irritant geluid was niet te harden in Oss Dat word ook maar zaterdag vervangen en hopelijk is het probleem nu verleden tijd. Heb daarnaast nog een originele G60 voorbumper weten te scoren die nog in redelijke tot goede staat verkeerd. Deze zal nog er op komen voor volgend jaar. Nog wat betere foto's met het nieuwe front,
|
||||
|
||||
Ziet er heel goed uit, en die sticker zat ook nog niet op je motorkap bij de vorige foto's of wel?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Deze is helaas immitatie, maar ik heb in de vitrinekast nog wel een originele liggen. Die komt er nog wel een keer op als de auto eens volledig overgespoten word.
|
||||
|
||||
Ja dat zal dan inderdaad zonde zijn, die stickers krijg je er bijna niet meer heel vanaf.
|
|
||||
|
||||
Zo even wat foto's gemaakt van de RM's.
Ben erg tevreden over hoe het hart eruit is gekomen, achterkant vind ik zelf wat minder, is niet helemaal strak. Maar goed dat zie je toch niet als de velgen eronder zitten. Puntjes die op de laatste foto zitten was viezigheid, dit zit niet in de lak
|
||||
|
||||
dikke shit!!!
erg vet, kan niet wachten tot ze klaar zijn Erik |
|
||||
|
||||
Ziet er zéér netjes uit Erik, mijn complimenten
|
|
||||
|
||||
Erg vet Erik
De grill ziet er gelikt uit en de velgen zijn dikke shit Ik kom vd week eens ff langs de velgen checken, en ook ff mn daily showen
|
||||
|
||||
De velgen zijn d'r heel netjes uit. Mooi werk!
|
||||
|
||||
Ziet er lekker uit man!
|
|
||||
|
||||
goed bezig! Ik vind witte bbs-en erg leuk