|
|||
|
|||
Quote:
tja,vermoeiende dingen |
|
|||
|
|||
Zo,weer even een paar fototjes! Gaat nu echt lekker,voorterrein er weer onder met orginele fusees en nwe powerflexjes. Nog even stabistang spuiten,en ook er onder. komplete uitlaat er onder,maar dat was al verteld...,klinkt echt super,vooral niet te hard. Nu is het toch echt wachten op de rembeugels,achter nog de goede remschijven nodig en blokken,zijn nog 5x100. Dan nog handremkabels. |
|
|||
|
|||
Echt helemaal geweldig dit. Ziet er top uit man.
Maar hoe heb je het nu opgelost met de vr6 aandrijfassen in de originele fusee`s? Aangezien de assen veel dikker zijn gaat dat standaard niet passen natuurlijk. En zo te zien gebruik je nog steeds de 4x100 steek... |
|
||||
|
||||
Hallo Ron,
Die aandrijfassen zijn van een golf 2 gti,en dan gewoon met 100 mm kineten er op,weet niet of golf twee dat ook heeft,maar paste gewoon! Alleen een kant is te lang,de linker kant. Dus voor die kant ben ik ffe op zoek naar een cabrio as of scirocco 16v,maar ga bolku bellen v/d week,die heeft er een liggen. De steel 4x100 hou ik gewoon,heb al geprobeerd met vr6 fusees enz. maar word helemaal nix,en dit is gewoon veel veiliger.
|
|||
|
|||
Ok, dat valt dus allemaal reuze mee.
Had verwacht dat het niet zomaar zou gaan passen namelijk. Als Bolku nou niks heeft liggen dan weet ik misschien nog wel een as voor je te liggen. Ben normaal niet zo heel veel hier te vinden, stuur maar een PB mocht je echt op zoek zijn. |
|
|||
|
|||
misschien al eerder gevraagd, maar welke versnellingsbak gebruik je? die van de golf 3 (?) VR6?
|
|
||||
|
||||
De bak is ook gewoon van de vr6,eigenlijk alles,behalve de carros ongeveer!
Ron bedankt stuur wel ffe hoe en wat!
|
||||
|
||||
Zo staat hij er nu bij...bijna af,heb mijn aandrijfas binnen.
Nu die rembeugels nog,duurt weer een fucking jaar zeker... mooie nieuwe handremkabels gemonteerd van scirocco,maar moet ffe beugeltjes bijmaken,zijn wat lang. Nu moet ik in principe nog remkrachtverdeler hebben,en remblokken voor,en beetje afbouwen! Maar nog ffe een vraagje;orginele gti type 1 remkrachtverdeler...heeft die ook gewoon twee ingangen,en twee uit voor de remleidingen?? Staat niet in het Haynes boek! Ps;klote foto,s,met telefoon gemaakt.
|
|||
|
|||
eeen vraagje welke uitlaat (eindemper) zit er onder??
|
|
||||
|
||||
hey patser,
zit je weer te showen. Heb je de blokkne al binnen, kunnen we gaan cruisen hahaha c ya |
|
||||
|
||||
Het is een einddemper ven powersprint 60 mm.
Hey Haga!!!!!!Ja,remblokken zijn nu onderweg,heh het systeem al ontlucht,dus hoop dit weekend het eerste rondje te kunnen rijden!!spannend!! Had de blokken al kunnen hebben,maar de homo,s wisten niet of ze ze moesten opsturen of niet..TUURLIJK MAN!! En zo duurt het allemaal even..
|
||||
|
||||
Goed bezig zie ik wel !
Heel veel succes verder met dit prachtige project, gaat vast goedkomen Groeten, |
|
||||
|
||||
heel goed man!!
ga zekers langskomen dit weekend!! wat een homo's idd. ik zeg Goeie Dingen!!!!!!!!!! laterzzzz |
|
||||
|
||||
wow
lekker gevuld die motorruimte
|
||||
|
||||
Moet ook!
remblokken morgen in huis dus....
|
||||
|
||||
Motortje ligt er heel mooi in, respect.
|
|
|||
|
|||
Al flink opgeschoten , succes
|
||||
|
||||
Quote:
Ja klopt heeft 2 ingangen en 2 uitgangen.. Succes met je project!
|
|||
|
|||
ook gekeurd dadelijk als 6-cilinder ???
grts richard |
|
|||
|
|||
Quote:
daar gaan we wel voor |