|
||||
|
||||
Erg mooi golf vooral het interieur in combi met de buitenkant.
Ik heb er maar een woord voor en dat is GEIL |
|
|||
|
|||
Ziet er super goed uit!
Het interieur is echt mooi geworden, past goed bij de kleur van de auto. complimenten! _______________________ [/I]Slow But Low |
|
||||
|
||||
Ziet er echt mooi uit, mag ook wel na al dat werk. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat
|
|
||||
|
||||
Heel héél mooi!!
Had ook eerst het idee van "dat stuur hoort er niet in", maar na die nieuwe foto's heb ik die mening toch bijgesteld. Achterlichten ga ik toch met de rest mee, zou eens andere voorzichtig proberen. En in combinatie met die Classics zal hij zeker mooi worden, hoop niet dat je je carter lek gaat rijden.
|
|||
|
|||
Hartelijke dank voor de leuke reacties, dat doet de mens goed. Maar nu zit ik toch echt wel te twijfelen over die achterlichten, bij mijn oude zaten er haarscheurtjes in, en bij de meeste van die leeftijd. Dus 2de hans zit er voor mij niet in, nieuw zijn ze er niet meer denk ik (origineel) ben ook niet zo voor imitatie. Wat is jullie mening hierover? En hier nog een paar foto's van de voorkant, die ben ik nog vergeten.
Groet, Patrick. |
|
||||
|
||||
Super project.
Ik weet dat je niet mag kijken naar wat het allemaal kost maar ik ben er toch erg benieuwd hoeveel knaken het je gekost heeft.
|
||||
|
||||
hoe heb je die koplampen zo geel gekregen? ik heb gewoon gele lampjes gekocht bij een citroen DS restaurateur
|
||||
|
||||
origineel zijn gele glazen uit franse uitvoeringen. Meestal gaat er gele plakfolie overheen.
Echt mn handen op elkaar voor dit project. Ben zelf ook bezig met een 1100 -die er weer in terug komt- en kom hier veel herkenbare dingen tegen. echt goed bezig! CHAPEAU!
|
||||
|
||||
Indd t mag gezegd, worden gruwelijk respect voor je werk, super...
Achterlichten, bumpers, kentekenplaten gewoon doen hoe jij wilt, en t staat m gewoon geweldig mooi... Alleen wat mij stoort zijn de gele koplampen, normaal vind ik t super, maar op jouw kleur staat wit misschien beter, maja dat zou ik al int echt moeten kunnen zien...
|
|||
|
|||
Koplampen staan nog best leuk bij jou kleur!
Kijk anders even op ebay.de voor originele of van die zuid-afrikaanse originele achterlichten, tijd terug stond er nog wel wat op! |
|
|||
|
|||
Mooie mk1 op het eiland erbij! En lekker je eigen ding ermee doen, anders rijdt iedereen straks in dezelfde golf 1 rond ...
|
|||
|
|||
Ik heb normaal nog nieuwe originele achterlichten liggen zonder achteruitrijlicht, zijn NOS (new old stock).
Ik ben wel van België, eventueel kan ik verzenden. Ik hoor het wel moest je intresse hebben (via PM aub) |
|
||||
|
||||
je golfje ziet er super netjes uit,en ja.....smaken verschillen.
hoop m int volgende meetingseizoen eens in real life te bewonderen. johan joure |
|
||||
|
||||
Pracht auto!
meer hoef je er niet over kwijt.
|
||||
|
||||
pfiew, gelikt!
|
|
|||
|
|||
man man!! wat een topic zeg, lees dit voor de 1ste keer maar wat een bak zeg!!
en een superstrakke kleur!! Dik respect voor jou kerel!!
|
|||
|
|||
Bedankt voor de leuke reacties mensen, de laatste tijd een beetje tegen slagen gehad, kan wel zeggen weken, ik zag het even niet meer zo zitten met de auto daarom een poos niets van mij laten horen. Ik weet sommige zullen wel zeggen wat zeur je nu, je bent al zo ver, maar juist aan het einde van zoiets gaat het je parten spelen. Maar gaat nu weer wel. Had een beetje problemen met starten zowel de auto als ik zelf . Deuren die niet wilde sluiten, en zowel met het afstellen hier van, en nog wel meer van die kliene dingen. Maar siliconen spray doet wonderen. Het start probleem zat hem dus in de stroomverdeler, deze had ik op gestuurd naar kaagkevers om hem te laten reviseren, en gelijk te laten sodablasten dat konden ze wel werd mij verteld. Maar na montage op de auto een groot drama, bij nader inspectie zat heel dat ding vol met parelstraal grit.
Dus deze kon weer uit elkaar gehaalt worden. De tijd gaat toch wel dringen om hem af te krijgen, het is nog maar een paar maandjes voor DE SEE. Ik zal mij er even moeten toe zetten om weer even foto's te plaatsen, ik heb er niet altijd even tijd voor sorry. Groetjes Patrick. Last edited by PVPMK1 : 09-02-2008 at 20:03. |
|
||||
|
||||
prachtige wagen... ben benieuwd naar goeie foto's die buiten genomen zijn
|
||||
|
||||
Top wagen
Je hebt dezelfde achterlichten als ik Heb zelf het hoogste bling bling gehalte eraf gehaald door het heldere gedeelte iets donkerder te maken mbv motip backlight spray. 2 dunne laagjes is genoeg en alles is gewoon zichtbaar. Ook de knipperlichten zijn nog gewoon oranje