|
||||
|
||||
Ojee weer creabea met SolidWorks?
ziet er wel gaaf uit. zal t binnenkort ook weer eens op mijn pc gooien, kijken of ik t nog kan
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zo ... die is strak geworden zeg, nu kun je het pas echt goed zien hoeveel werk je eraan hebt verricht!
|
|
||||
|
||||
Jazeker. Maar deze laag is puur om (vlieg)roest tegen te gaan. Hierna moet er, waar nodig, nog geplamuurd worden en dan weer in de epoxy.
Ziet er op de foto goed uit, maar strak (heeft niks met de lak te maken) is het nog niet hoor. |
|
||||
|
||||
Respect hoor! Wat een klus maak je ervan
|
||||
|
||||
Thx
|
|
||||
|
||||
Nice work weer guust. Wat voor motor klomt er eigenlijk in strak als het af is? Geblazen of iets op webers?
|
||||
|
||||
Nog geen idee.
Kosten besparende optie: De orginele 1.6, buitenkant netjes. Geinige optie: De orginele 1.6, en dan zoveel mogelijk getuned (om de trend van G60, VR6 en 1.8T een beetje te breken) Realistische optie: 1.8 16v PL blok of G60 Zou ik graag willen optie: 1.8T Audi TT blok Droom optie: 1.8T Audi TT 225pk blok met synchro.... (lees DROOM optie). Maar met andere woorden, ik weet het nog echt niet. |
|
||||
|
||||
Update:
It's about the details... (wissergat ca. 1cm verplaatst naar het midden) www.vwgolfmk2.tk --> 24 november 2007 |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ziet er mooi uit! Maar heb je nu ook de luchttoevoer van de kachel dicht gelast? Dat had ik nog niet meegekregen.
|
|
||||
|
||||
Jup... iets anders voor verzinnen Liefst geen kachel, maar je bent voorruit ontwaseming verplicht voor de apk, dus...
|
|
||||
|
||||
Mja, dat hoefde geen warm lucht te zijn, wat ik ervan gehoord heb...
|
|
||||
|
||||
Volgens mij ook niet. Als er maar lucht uit komt dacht ik.
Ik weet niet hoe die luchtkanalen lopen, maar is dat niet van binnenuit ofzo te maken? Dus de aanjager binnenin de auto plaatsen.
|
||||
|
||||
Ja ik weet ook niet hoe het exact zit, wat ik wel weet is dat er meer MK2's zijn die dat rooster dicht hebben gemaakt, dus er is een mogelijkheid en anders verzinnen we wel wat.
Hou wel van een uitdaging |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Update: www.vwgolfmk2.tk --> 9 december 2007
|
||||
|
||||
Zo...
Euh "what's new"... -Nieuwe website, snel en simpel. -Links sectie. -Gastenboek! -2009 is er zelfs ook al -Verder is het idee hetzelfde. Owjah, vandaag dus aan de achterschermen begonnen, links althans. Voor zover ik het nu kon zien is het een eitje . Ltr! 29 april 2008 --> www.vwgolfmk2.tk
|
||||
|
||||
Goeie zaak, je bent weer bezig. Ik had dit weekeinde ook het een en ander willen doen. Maar was behoorlijk ziek Deze week wel vakantie maar ik help mijn tante verhuizen, dus weer wachten tot het weekeinde.
|