|
||||
|
||||
wanneer nokt die sneeuw kwil me auto weer kunnen wassen!!
|
|
||||
|
||||
kun je dat niet als het sneeuwt dan ?
|
||||
|
||||
Auto wassen in de winter ? Water naar de zee dragen / Tantallus kwelling
|
|
||||
|
||||
pfff moeilijk allemaal,
Hey jas, is het nog een beetje te doen richting Kampen? ik moet er morgen weer heen!
|
||||
|
||||
Ja is wel redelijk op het moment !
De wegen zijn weer bijna sneeuw vrij gelukkig !Alleen hier in de stad is het nog een beetje glibberen en glijen !
|
||||
|
||||
Quote:
jah! ik leef nog dus! carnaval was goed te doen.. ben nog aan het uitrusten
|
||||
|
||||
zit thuis liters snot uit m,n neus te laten lopen @$%##@#$@#zooi!!!
|
||||
|
||||
Met 180 km/uur over gladde weg
Nu.nl Uitgegeven: 3 maart 2006 11:03 Laatst gewijzigd: 3 maart 2006 11:06 ELST - De politie heeft donderdagavond een 21-jarige man uit Ewijk (Gld.) van de snelweg gehaald, nadat er was vastgesteld dat de automobilist met een snelheid van 180 km/uur over het gladde wegdek raasde. Toen het eenmaal was gelukt om de Ewijkenaar te laten stoppen, bleek dat hij ook nog drie minderjarige kinderen in de auto had zitten, aldus een woordvoerder van de politie. De bestuurder viel op, omdat hij in Lent bij Nijmegen al ruim 130 km/uur reed op een weg waar 70 km/uur de maximum snelheid is. Toen de man uit Ewijk op de snelweg A325 (Nijmegen - Arnhem) doorschakelde naar 180 km/uur, moesten agenten die hem waren gevolgd afhaken omdat zij niet zo hard over de besneeuwde, gladde weg durfden te rijden. Maar enkele kilometers verderop hield de politie de man toch aan. Hij moest meteen zijn rijbewijs inleveren. Zoww da's best lef hebben
|
||||
|
||||
wat een mega eikel! met kinderen erin en ook nog andere in gevaar brengen
|
||||
|
||||
wat een lul idd..
|
||||
|
||||
Quote:
werkt niet echt lekker nee... Quote:
zodra het kwik weer boven nul is was ik hem, is ie weer vuil dan was ik hem weer.. |
|
||||
|
||||
Tja. die kinderfeestjees worden blijkbaar steeds spectaculairder
Koekhappen is er niet meer bij... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Heb weer tijd te kort dit weekend !! Mot ook nog naar Henkie P om m'n remklauwen te halen !! Da's priotiteit nr 1 morgenmiddag.
Pc nog repareren thuis (videokaart = RIP). Vanavond "wokke"........... Tijd te korttttttttttttt................... Gelukkig over een half uur weekend !!!!! Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
en Mensen??
TIS WEER VRIJDAG!!! nog wat te ouwehoeren?? |
|
||||
|
||||
ja genoeg te ouwe hoeren !
Ben zenuwachtig !
|
|||
|
|||
ik heb weinig te ouwehoeren, ik ben vrij
en de rest nog niet hahahaha |
|
||||
|
||||
Ik gaat zo voor een nieuwe daily kijken...Golfie 2...Telt dat?
|
||||
|
||||
@JK: zenuwachtig voor???
@ BMM: hoeveel auto's heb je nu ondertussen??? IK heb gisteren trouwens mijn kop en achterlichten EINDELIJK weer terug omgebouwd, ben de winter beu!!! |
|
|||
|
|||
Quote:
Waarvoor dat dan?? ik moet nu na de dokter voor gehoortest maybe wel gehoorapparaten hahaha nee zo erg is et nie hoor |