|
||||
|
||||
Quote:
Als je nog een setje weet hoor ik het graag ,ik zoek nog een setje. De Kever gaat lekker,volgende week vrij dus ik denk dat het vrijdag spuiten wordt!!! ik heb er zin in!! gaat een stoer bakkie worden. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee,nep porsche velgen dat is stoer,dan nog liever OPEL!!! let op dit is een geintje ,grapje,lol. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat dacht ik ook, maar dit doen ze bij KCW, en ook op thesamba zeggen ze dat het makkelijk kan. Er rijden er meerdere zo...
|
||||
|
||||
Quote:
Als het niet het setje bij mij uit de buurt is weet ik nog wel een setje dus Ennuhhh, vrijdag spuiten Jij hebt er zeker de vaart in!! Zijn er al ergens foto's van, of is het een secret project ?
|
||||
|
||||
Hier een paar plaatjes van vandaag !
ff alle Raders uitgepakt, levert altijd leuke foto's op Daarna de garage in, en de hoogte nog even bijgesteld.........en tja, dan weer naar buiten Daarna bij de local benzinepomp nog even wat geschoten........komen nog wel meer foto's aan binnenkort ! Meer pics op www.volksaddiction.nl
|
||||
|
||||
En ff een fotootje van mijn NOS hooded albert...vandeweek nog ff gescoort
Thnx voor de tip Dennis !!
|
||||
|
||||
superfoto`s!
heb jij deze voor mij in wallpaper formaat?
|
||||
|
||||
Quote:
Check je msn
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline Last edited by volksaddiction : 25-12-2005 at 12:56. |
|
||||
|
||||
Shit!!!!!!!!!!
Rijd dit lekkers dagelijks stilletjes mijn deur voorbij??? Dit is een verdomd vet karretje geworden. Super!
|
||||
|
||||
hey leon, wel veel chrome. je weet het hé. chrome won't get jou home.
strakke bak zo met die velgen. nice!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat heb je goed ! Kom m binnenkort een x IRL bekijken, doen we weer eens een bakkie
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha, daarom staat Ã*e ook in de matte lak, dan compenseert t nog een beetje
|
||||
|
||||
hele mooie foto bij die benzine pomp...helemaal top met die wielen zo
|
||||
|
||||
Quote:
Laat maar horen wat hij er voor wil hebben. Zover het er nu naar uitziet gaat het spuiten wel lukken vrijdag of zaterdag. En foto's plaats ik soms op ons guestbook maar ik hou het een beetje secret Ik open wel een topic hier als hij helemaal klaar is dan dump ik alle foto's in 1 keer ,en eind januarie staat hij in de groenoord hallen op de oldtimer show samen met de T1. Heb jij nog een setje glas liggen rondom zonder kenteken erin?? bij mij staat overal een kenteken erin gegraveerd dus die gaan zo de bak in,vindt ik zo lelijk. |
|
||||
|
||||
Haal je die witte strepen op de voorschermen er nog af of laat je ze zitten??
Zonder zou mooier staan., maar dat is mijn mening |
|
||||
|
||||
Quote:
Tuurlijk heb ik dat '70er toch ? Ik heb nog een nieuwe getinte voorruit liggen (ligt eraan wat voor kleur je kever word natuurlijk) Deurruiten heb ik nog, achterzijruiten.....kom maar ff spitten ! en wat is dat voor meeting in de groenoord hallen ? Misschien wel leuk om de ovaal naar toe te douwen
|
||||
|
||||
Quote:
Voorlopig laat ik ze nog even zitten ! vind de scalops nu wel cool staan bij de puntige velgen en de vorm van de robri-set. Ga ze wel bijwerken en mat lakken, ze zijn nu glanzend wit.......en er komt nog een pinstripe omheen. In de toekomst gaan ze er denk ik wel van af, ben nu een set alberts bij elkaar aan het zoeken/sparen. als die er op komen dan gaan de scalops er wel af, word anders een beetje to much
|
||||
|
||||
what the fuck, 12 van die velgen ?? wat ben jij van plan?
|
||||
|
||||
Quote:
Het is voordeliger om gelijk een paar sets te kopen
|
||||
|
||||
Quote:
Vorig jaar heb ik er ook gestaan samen met de jongens van natural born cruisers uit haarlem,met de Ovaal van Jasper erbij ,best gezellig een beetje ouwehoeren en spulletjes verkopen en mensen kijken. Je moet wel effe reserveren. Zou leuk zijn als we een grote plek kunnen reserveren voor ons allemaal bij elkaar!!! gezellig!! |