|
||||
|
||||
shit nu zie ik het ja! vind het echt 10x mooier zo!
|
||||
|
||||
Wanneer gaan de oost-groninger mk1tjes es gezellig meeten in stadskanaal of veendam ofzo?
|
||||
|
||||
binnenkort bij de mac? daar kan je pas lachen
|
||||
|
||||
Quote:
Met al die plastic bakken bedoel je? Zeg maar wanneer :P kom ik je wel oppikken...
|
||||
|
||||
Quote:
Week niet, binnenkort misschien wel |
|
||||
|
||||
Quote:
Als je er al langs rijd willen ze je auto er wel onder kwijlen . Daarom rijdt ik tegenwoordig een blokkie om scheelt weer een was beurt Nu ff weer ontopic zonder booskijker lijkt veel beter ga zo door
|
||||
|
||||
Eindelijk ben je van je aandelen tupperware af!! Veel beter zo
|
||||
|
||||
Ja man, das pas laggeh....
En nog vet veel van die dinky toys daar bij de mac, zijn ook alleen gestyled, maar zo origineel als de pest... denken ze ook nog dat ze snel zijn... Nou miss ben ik dan ook wel ff van de partij....
|
||||
|
||||
Quote:
ZIt er al weer op !, Moest ff verstralers afstellen voor APK . Kga zondag naar Duitsland, dus kijk ik ff of ik een mooi setje hoekjes kan vinden zonder gaatjes. |
|
||||
|
||||
Quote:
Inmiddels al gekocht . Bedankt Lieuwe! Nu is het de vraag ofk een enkele grille of de dubbele weer monteer |
|
||||
|
||||
Quote:
het lijkt of het bij elke mac in het land hetzelfde er aan toe gaat auto ziet er "btw" super uit !!
|
||||
|
||||
Vandaag even naar Bockhorn in Duitsland geweest met pa, bruder en Henri. Een mega Oldtimer festijn met een hele grote onderdelenmarkt . En daarom zijn we dus ook niet met lege handen terug gekomen!
Dus wat ik gekocht heb: -2 nieuwe Bosch koplampen voor 20 euro! -Chromen tankdop --- EDIT -> Chromen Oliedop -3 meter profielrubber voor boven op de deuren -Wat kapjes voor het dashboard -Een Gti-ruitenwisserarm -Grilletjes achter de bumper -Orginele dubbele hoorn -Gti-armsteunen -Gegalvaniseerde accu-steun Weer 100 euro verder . En van de week dus al andere rode biesjes voor de zijkant gekocht: Last edited by Moroder : 19-06-2006 at 18:46. |
|
||||
|
||||
Mag ik een stukje commentaar geven ?
Je wilt meer vermogen uit het JB blok, dus je monteerd het een en ander om er wat extra's uit de motor te halen. Vervolgens ga je isolatie onder je motorkap plakken wat juist weer vermogens remmend werkt ! Je wilt juist dat de motorruimte koel is. Ok, het houd geluid tegen maar who gives a fuck ? het is een Golf 1 en dat staat voor 0,0 comfort, je wilt dat het op een GTI lijkt dan moet je die motor horen ! Ik heb bijna een jaar lang golf 1 GTI gereden en ik heb er geen moment over nagedacht om er een radio in te bouwen.... het geluid was gewoon één en al muziek
|
||||
|
||||
Quote:
Jb blok is al lang van de kaart kerel . Het is nu een 1800 blok or wat erin ligt. Had jij moeten kunnen zien ! Mja dat isolatie, tja et zit er nu al op. En maakt nog steeds veel lawaai ! |
|
||||||||
|
||||||||
Heb vandaag weer het een en ander uitgespookt aan de Golf .
Heb de: *Gti-armsteunen gemonteerd. *Dubbele hoorn gemonteerd. *Dashboard afgebouwd. *Nieuwe koplampen gemonteerd. EN: *Booskijker verwijderd en grillerandjes+bovenste sierlijst gemonteerd. Aangezien ik zulke posts kreeg ! Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Resultaat: Later kwam dus broertje Wappie naast Wuppie zitten En het was heerlijk 25 graden volgens de MFA in Veendam ! En de Scirocco GTS stoelen zonder brandgaatjes . In hoogte verstelbaar. |
|
||||
|
||||
Hey Jeroen, haal die wuppies eens weg
Staat erg gaaf zo! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ze zitten niet vast or Alex |
|
||||
|
||||
Quote:
Kan er alsnog af en ik neem aan dat het geen lawaai is maar muziek Dus toch een 1800 erin, wel die carbs dus alsnog die isolatie eruit raggen want dit kost gewoon vermogen.
|
||||
|
||||
nu nog de emblemen zwart
|
||||
|
||||
Quote:
Komt wel |