|
||||
|
||||
Ik zag alleen dat de carterpan van de dsg slecht aan het worden is dus deze word eerdaags nog vervangen als ik ook de olie en het filter vernieuw...
|
||||
|
||||
Poeh dit wordt wel dik zo, damn!
Kabelboom etc wat te doen? |
|
||||
|
||||
Kabelboom is het volgende. Maar die heb ik buiten de auto al helemaal voorbereid
|
|||
|
|||
Zo, gaat snel in eens. Leuk project zo, en goede info.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Waarom niet omkeuren naar 4-motion? Of is dat onmogelijk. Het plan van de rotrex had ik ff gemist, maar maakt dit project nog vetter dan het al is!
|
||||
|
||||
Quote:
Een Rotrex compressor ben ik al een tijd op aan het oriënteren. De reden dat ik eerst omkeur alvorens om te bouwen naar 4motion; - ik moet creatief zijn met de brandstoftank aangezien die van een Golf er net niet lekker onder past. Aangezien wel of geen 4 wiel aandrijving niet op het kenteken staat lijkt mij dit het makkelijkst. - gewicht. Het scheelt gewoon dik 100 kilo op kenteken, dus minimaal een wegenbelastingschaal.
|
||||
|
||||
Heel gaaf project. Mooie vooruitgang
|
||||
|
||||
Netjes
|
||||
|
||||
De ellende kan niet op dit jaar. Naast de berg zakelijke ellende wat betreft het wegvallen van een groot deel van de omzet heb ik van de week ook het bericht ontvangen dat ik een van mijn bedrijfsruimten begin oktober leeg moet hebben. Ik weet nog niet of ik plek ga vinden voor de Touran dus als er geïnteresseerden zijn in een bijna rijdende Touran R32 dan mogen die zich bij mij melden.
Het gaat niet weg voor een prikkie maar ook niet voor de hoofdprijs.
|
||||
|
||||
Op naar betere tijden dan Roy.
|
||||
|
||||
Fuck. Vooruitgang gewenst man.
|
|
||||
|
||||
Altijd vervelend om zulke berichten te lezen. Hopen op betere tijden!
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick : 06-07-2020 at 12:51. |
|
||||
|
||||
Niet leuk en heel erg jammer...
|
|
||||
|
||||
Begin oktober...
Dus dan heb je nog drie maanden... ik zou alles op alles zetten en mezelf een week opsluiten met een tree'tje Red Bull en een paar pakken bastogne koeken en het ding rijdend maken. Dan maar ff niet bankhangen en 'sociaal' doen, maar proberen de schade beperkt te houden!
|
||||
|
||||
Quote:
Na mijn vakantie ga ik er vol tegenaan. Kijken of ik hem optijd rijdend kan krijgen. Alleen de draagarmen en schroefset nog, dan is hij in ieder geval weer te rollen.
|
|||
|
|||
Ik duim mee voor je...
Ik weet ook als geen ander hoe moeilijk het kan zijn, werk ook al 13jaar voor men eigen en deze tijden zijn niet makkelijk zowel voor ondernemers als werknemers. We kunnen alleen maar hopen dat dat verdomd virus dat ons allemaal in de ban houdt snel bedwongen wordt, en helaas hangt dat ook veel van ons af. Het zal je wel lukken komt goed.
|
||||
|
||||
Quote:
Is dat gelukt?
|
|
||||
|
||||
Nee, dat is nog niet gelukt. Hij staat inmiddels in mijn nieuwe bedrijfspand, inmiddels wel op 4 wielen. Soms denk ik wel eens aan verkopen maar als ik hem dan zie staan ben ik dat ook direct weer vergeten.
Misschien dat ik uiteindelijk iemand zoek die hem voor me af kan bouwen als ik de komende maanden er geen tijd voor vind. Ik hoop dat we aankomend meetingseizoen toch weer een beetje kunnen genieten van wat mooie evenementen...
|
|||
|
|||
Wat moet er nog aan gebeuren?
Op de hoge brug had je hem de bocht om kunnen duwen naar mijn maat Nick toe.😉 Die kan je waarschijnlijk wel helpen om het af te maken. Laat maar horen als je interesse hebt, of loop eens binnen daar. |
|
||||
|
||||
Damn. Blijft wel echt een uniek ding zo. Zou mooi zijn als hij toch nog eens af komt
|