![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Netjes! ![]() Quote:
Eens! ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Dat zijn zeer nette waardes !!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi!
|
||||
|
||||
![]() netjes hoor.
Daarom gebruik ik dus ook altijd KR of PL motoren om zulke motoren te bouwen |
|
||||
|
||||
![]() Gaaf! Bommetje!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik had Robbert nog beloofd dat ik binnenkort eens zou langskomen wanneer mijn golf klaar zou zijn ![]()
|
||||
|
||||
![]() mooie waarde's
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() nou hem ik een vraagje is de kop ook bewerkt of andere dingen getuned vindt dit erg mooie waarde,s
en hoeveel bar rij je nu.
|
||||
|
||||
![]() De kop en het blok zijn verder helemaal origineel.
Blok heeft een km-stand van 202.000km (liep altijd als een zonnetje, ik kocht de auto toen hij nog maar 90.000km gelopen had) De cilinderkop is gereviseerd. Hoeveel bar weet ik nu niet, ik geloof dat hij rond de 0,7 zit nu. Ik haal 'm vrijdag of dus dan weten we meer ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
kan je na gaan als de de motor ook nog ga tunnen bijvoorbeeld kop bewerken enz. erg netjes met een orginele motor. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dit is pas m'n eerste opgebouwde motor om het zo maar te noemen.
Dus nog genoeg tijd om te leren en te verbeteren ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat zijn mooie cijfers die JD geeft. Wou dat mijn Abf zulke getallen had!
|
|
||||
|
||||
![]() goed gedaan sven,leuke cijfers
![]()
|
||||
|
||||
![]() Deze kreeg ik vandaag doorgestuurd.
Weet alleen nog niet of dit al de definitieve uitdraai is. Vrijdag kan ik hem pas ophalen dus dan horen we het wel ![]() ![]() Erg mooie en brede koppelkromme. Volgens JD liep het erg mooi, zoals je ziet ook niet echt sprake van een dip of iets. Ik heb trouwens nog ergens een grafiek liggen van toen mijn ABF helemaal in originele staat was. Misschien wel leuk om die ook even op te zoeken en ernaast te leggen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nice! Ziet er goed uit zeg, netjes oplopend en vanaf lage toeren al flink koppel. Ga je veel lol aan beleven met rijden! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mijn doel was om gewoon een lekker vermogen te hebben waar (als het nodig is) nog dagelijks mee te rijden is. En GEEN hoogtoerige motor meer.
Mijn vorige setup met de scherpe nokkenassen enzo was eigenlijk gewoon k*t voor dagelijks gebruik. Je moest hem echt flink in toeren jagen voor het vermogen.
|
||||
|
||||
![]() Morgenochtend reis ik naar Lochem af om de auto weer op te halen. Onderweg natuurlijk even wat leuke filmpjes schieten voor op het forum
![]()
|
||||
|
||||
![]() morgen ook even een filpje van een drive-by , ben wel benieuwd hoe dat hoort met straalmotor
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar wil ik ook wel eens van genieten, en erg lekkere waardes ja, heerlijk zo onderin bij net 2000 toeren al 250Nm te hebben dat is super voor dagelijks gebruik. Lekker rustig rijden met dat dingen en knallen als het nodig is. Heel goed gedaan..
|
||||
|
||||
![]() Top man, dat zijn idd mooie cijfers voor een origineel blok als basis! Die grafiek is ook smullen
![]() |