|
|||
|
|||
ja zal jij niet weten frieser !
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hebben we hier een typisch gevalletje zelfverheerlijking ?
|
|||
|
|||
Quote:
INDERDAAD, maar ik moet eerlijk zijn.... De website ziet er HEEL GOED UIT! |
|
||||
|
||||
Quote:
das C-ker waar.
|
||||
|
||||
SSSSSSt
|
|
|||
|
|||
Rico is terug op het forum? Dus reist de grote vraag. Hoe staat het met de bus Rico
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ja, goed hoor, staat nog steeds netje op de oprit, Op aandringen.. eh.. aanraden van jou heb ik hem maar laten schorsen en is hij ook uit de verzekering. het is nu net iets te koud geweest om er buiten aan te klussen maar dat gaat snel veranderen. ik hoop dat ik in april meer tijd ga krijgen en ga dan ook weer fris aan slag met de bus. Hij moet wel weer gaan rijden dit jaar! |
|
|||
|
|||
Leuk he dat je mensen de raad geeft hun auto op tijd te schorsen en er zelf niet naar omkijkt haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa waardoor je zelf in de prijzen valt.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Vertel!!!!!!! wat is er gebeurt? je gaat me toch niet vertellen dat je zo'n vette prent aan je broek hebt hangen omdat je de bus niet ge.... nee, echt!?! |
|
|||
|
|||
echt wel had in het verleden eea gesloopt en nu 3 x apk en 1 x verzekering. Maarja tis niet anders wist het dus eigen schuld dikke .....
|
|
||||
|
||||
Pijnlijk!
|
||||
|
||||
Das idd een beetje jammer!
|
|||
|
|||
Quote:
Zo, das echt minder. Sterkte met het bovenkomen van deze (financiele en) mentale klap nogmaals bedankt dat je mij er op hebt gewezen! |
|
||||
|
||||
Hey rico nog recente foto`s van je bus? zoja...
|
|
||||
|
||||
Voor de mensen die nieuwsgierig zijn wat er met de bus van Rico is gebeurd.
Gaat hier het verhaal verder De bus is dus goed terecht gekomen