|
||||
|
||||
Quote:
juist
|
||||
|
||||
Ja klopt die bruine Jet heeft air is een leuke auto mar met air kan iedereen een mooie stance krijgen is niet moeilijk,wat moeilijk en mooi is is een mooie driveble stance te krijgen
En waadom heeft iedereen het altijd over andere landen stijl wordt het niet eens tijd dat we trots zijn op nederlandse stijl ???
|
||||
|
||||
hun gras is altijd groener, Gerard
|
|
||||
|
||||
Ja denk het Marcski
|
||||
|
||||
hehe,er zijn er toch nog,mensen met ouderwets verstand
|
|||
|
|||
het is ook nooit goed lol
Ik weet iig wel dat als mijn Jetta er zo uit zou zien ik zeer trots zou zijn...(ik weet het: mening wordt niet gedeeld ) |
|
||||
|
||||
Quote:
Nou sorry maar wat een klets.. stance draait voornamelijk om offset, dan kan je air hebben wat je wil maar als je de plank volledig mis slaat met je ET-waardes dan heb je nog altijd poep. Daarbij.. airride of niet, je hebt altijd een driveble stance.
|
||||
|
||||
Quote:
dus eigenlijk bedoel je nou te zeggen dat je met je jetta op telefoontjes de plank volledig mis sloeg terwijl je nog niet zo lang geleden beweerde dat je daarmee de nederlandse stijl bepaalde? of bedoel je dat wij nederlanders altijd de plank mis slaan,onder het motto 'we willen wel,maar kunnen niet'
|
||||
|
||||
Dikke Mk 2's Willen We Zien, Ouwehoer Maar Lekker Ergens Anders Over Wat Wel Of Niet De Juiste 'stance' Is.
|
|
||||
|
||||
Hoe kom je daar nou weer bij .. ik beweren dat Ã*k de nederlandse stijl bepaal?? Gast ... haha doe normaal!
Mijns inziens had mijn Jetta een nette stance, niks omgeklopt.. max verlaagd en toch kunnen sturen etc. niks liep aan. Achter een slagje breder als voor, net binnen de wielkast.. kon niet mooier uitkomen (zonder slijpen, lassen en hakken) Nederlanders kunnen het overigens ook... d'r zijn er genoeg die een prima stance hebben.. weer zo'n verzinsel van je
|
||||
|
||||
Ik leer nog eens wat zo op de vroege ochtend
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Zo nu genoeg gestanced.....
golf v8 |
|
||||
|
||||
Misha's jetta staat alweer op marktplaats trouwens...
maar ff ontopic |
|
||||
|
||||
gadverdamme wat een lelijk hok met de velgen en banden er zo onder
|
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij niet hoor.. die witte met Seat wielen is de oude van Alberto. Misschien dat die rode '87er coupe er nog steeds staat.. dat weet ik niet?
|
||||
|
||||
Quote:
meningen verschillen... @Misha, klopt ik bedoel de rode jetta |
|
||||
|
||||
Vieze noodkijk, die wielen zo ver buiten
de schermen... Eeuwig zonde... Maar vind m sowieso niet zo... |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Fixed. Heb hier nog een hele zooi foto's van, maar volgens mij staat de link naar de webpagina hiervan een paar pagina's terug.