|
||||
|
||||
Vond het laatst niets. Maar het is stiekem toch wel heel mooi
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Hij is laag genoeg zo Peter, en deze Porsche's staan naar mijn mening mooier als de BBS'en.
|
||||
|
||||
Heel erg mooi, houden zo
|
|
||||
|
||||
Quote:
Echt wel |
|
||||
|
||||
Allemaal bedankt voor jullie positieve meningen
|
||||
|
||||
Mooi Peter! Zie wel dat je draairichting van je banden verkeerd hebt zo?
|
|
||||
|
||||
Klopt helemaal ,was even om te passen
|
||||
|
||||
wat voor bandenmaat is dat nou?
|
|
||||
|
||||
165/40 R16. vanvoor dan toch. Peter maakt zo'n scherpe foto's dat je dat gewoom kan lezen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nou je het zegt idd
|
|
||||
|
||||
Wauw!!! Zo is die gaaf!!
|
|||
|
|||
combi staat leuk. weer is wat anders dan een BBS
waarom trouwens nankang banden.. je hebt een vermogen geinvesteerd om zon mooie mk1 te bouwen en vervolgens ga je de hele wegligging etc voor lief nemen? persoonlijk heb ik slechte ervaring met nankang banden. scheurende wangen slechte grip, (zaten op een auto die ik kocht dus niet zelf aangeschaft) |
|
||||
|
||||
Banden zaten er op bij de aankoop compleet met de adapters voor de 5x130 steek.
Die gummen we wel op en dan wat anders....
|
|||
|
|||
Gave wielen!
Naar mijn mening veel beter zo. Bbs wielen is wat je verwacht onder deze auto.. Erg knap project verder(y) |
|
||||
|
||||
ik vind het erg gaaf! ik heb de rs bbs combi's al genoeg gezien
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Thanx Tom nu nog even een setje post achterlichten scoren voor een iets normale prijs kunnen de zwarte Fitfft achterlichten van de sportline er ook uit.
Vragen ze trouwens op Ebay DE ook de hoofd prijs voor..... Vandaag een busje laten maken voor de fan schakelaar die dan op de aluminium radiateur gelast kan worden. Gaat Johan voor me doen dan een koelwater reservoir aanschaffen en wat slangen. Ben nog niet helemaal zeker van de aansluiting de radiateur heeft een slangetje aan de dop. Die zou dan naar de dunnen aansluiting op het reservoir moeten maar daar vandaan moet er ook 1 naar me ABA kop origineel. En dan de dikke van het reservoir aan de onderkant op de afgedopte koelwaterpijp ? Geleend van het net En zo als de foto hier boven loopt het dunnen slangetje van het reservoir naar de dop van de radiateur. Maar deze zou ook naar mijn zijkant kop moeten lopen. ABA ETKA En dan de dikke aansluiting aan de onderkant van het reservoir op dit punt ?
|
||||
|
||||
Dunne is voor overdruk kwijt te kunnen als ik het zo bekijk. Dus een simpel t-stukje moet het verhelverhelpen.
|
|
||||
|
||||
Dacht ik ook Rik even de de boel op meten kunnen we dit ook af maken.
En dan toch aan de deuren beginnen om alles weer handbediend te maken en wat meer bruin met geduld voorde laatste spulletjes hard to find
|
||||
|
||||
Dat dunne slangetje is gewoon een bypass waarover de lucht evt weg kan lopen en je motor opwarmt wanneer de thermostaat dicht is, lucht uit > via de dikke slang kan er koelvloeistof bij, je expansievat staat parallel aan je systeem, niet in serie...
|