![]() |
|
||||
|
||||
![]() photoshop
|
||||
|
||||
![]() Waarom denk je dat/weet je dat zo zeker?
|
||||
|
||||
![]() Wie wil er nou rijden met die honda crap?
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Naja, smaken verschillen.. ook Honda's kunnen best gaaf zijn.
Er zijn ook VW's met Opel 16kleppers en dergelijke onder de kap
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Toch spreekt dat mijn gevoel tegen. Al heb ik geen moeite met andere typen motoren (1.8T in golf 1 bijv. ![]() Alleen die rechter motorsteun al, iel. ![]() ![]() Edit; JDM style Honda's vind ik wel uber vet! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar doel ik ook op.. ik vind een vtec in een vw ook niet echt wat hoor ![]()
|
|||
|
|||
![]() je kan veel zeggen over die jappen. Maar blokken zijn nogal wat beter dan de oude benzine blokken van een vw. die 1.8t zijn wel gaaf en met veel potentie. Maar daarvoor was een vw blok niet ideaal om te tunen. zo'n vtec is gemaakt om te tunen.
en opel 16v's lopen ook veel sneller dan een vw 16v. |
|
||||
|
||||
![]() Als we toch vette Jappen gaan posten. Dit is een Skyline R33 van iemand die ik ken. Het is eentje van Top Secret en gooit een 800 pk eruit. Ik hoop dat ik van de zomer een dagje mee mag op de Nordschleife
![]() ![]() En met deze ben ik van de zomer de Nordschleife mee opgeweest. Een Skyline R34 GTR Vspec 2 van Nismo, ook goed voor een pktje op 700. Wat is dit ding snel ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zijn dat de Fantastic Four met hun gele-3 deurs-golfjes 4-met-een-schuifdak on tour?
|
|||
|
|||
![]() no shit!....wat voor forum naam?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
meester man...onder wat voor naam:P... |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Die gast met het grijze bloesje en de telefoon schijnt de bestuurder te zijn,
|
|
||||
|
||||
![]() is al een vrij oude foto en de bestuurder heeft het idd zonder kleerscheuren overleefd. Als je de andere foto's ziet, dan is alleen de bestuurdersplek nog in tact de rest is schrot.
|
||||
|
||||
![]() Niet dat ik hem voor het eerst zie, maar doe die andere foto's dan ook even!
|
||||
|
||||
![]() dan moet ik even heel diep graven, ik zal eens kijken of ik die nog ergens kan vinden.
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ff googlen en voila ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dan heeft die bestuurder wel geluk gehad
![]() ( Er zit wel tegenwoordig een hoop in zon kabelboom he ![]() |