|
||||
|
||||
Mooie wagen
|
|||
|
|||
Mooie aankoop. Die 19 carrera sport zien er lekker uit!
|
||||
|
||||
De mx5 is vandaag ingeruild. De opvolger voor al het daily verkeer is een Lupo 1.4 uit 2004 geworden. Net en fris ding met net een ton gelopen. Is van een bekende geweest die em 10 jaar gehad heeft. Totaal geen luxe met uitzondering van stuurbekrachtinging.
Hier heb ik nog geen plannen mee
|
||||
|
||||
Gezien de daily driver pas maandag wordt opgehaald heb ik de laatste week mogen genieten van de Boxster tijdens het woon werk verkeer. Het enige nadeel vind ik dat met 80 km per uur je schommelt tussen 5 en 6. Verder echt een heerlijk fijne auto. Nog geen moment spijt van de koop!
Vandaag was het heerlijk weer in zeeland dus ben er nog maar even op uit gegaan met de vrouw
|
||||
|
||||
Vd week de remblokken rondom laten vernieuwen ivm verglaasde blokken. Wat een verschil! Zoals een Porsche hoort te remmen
Ben me wat aan het verdiepen in schroefsets want wil em toch iets lager hebben. 19 inch gaat em waarschijnlijk niet worden. Ben bezig met een setje meerdelige 18 inch
|
||||
|
||||
mooi! benieuwd wat je er van maakt
heel verschil vanaf een mk5 maar wel vet!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Vandaag wat leuks voor de Lupo binnen gekregen. De achterschokdempers zijn al niet echt best. De wegligging is op het maar netjes te zeggen nogal onvoorspelbaar
Verder in de buurt een setje opknappers gevonden. Bbs rw in de maten 15x7. Het idee Is de bedoeling dat het schroefsetje er zaterdag onder gaat. Ps aan moderator: kan de titel van het topic gewijzigd worden naar lupo/boxster s? Thnx alvast
|
||||
|
||||
Crosspolo velgen! Leuk!
Mooi wagenpark zo
|
|
|||
|
|||
Nette velgen!
Lekker stuiter setje.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat hoop ik niet
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
De lupo voorzien van de schroefset. Achter staat die nu op de laagste stand. Stelringen zitten er nog tussen. Voor zou die nog 2cm verder kunnen. Voorlopig even mee rijden en kijken hoe die in gaat zakken.
Valt me nog alles mee hoe die stuitert. Ja is wat stug maar niet te. Op de 15 inch zal het maatje 195/45 gedraaid worden. Wel een beetje band. Ben geen 20 meer
|
|||
|
|||
Staat zelfs met de originele wielen best leuk. Zeker stug ja. Al heb ik dezelfde set ook gereden onder een GTI met sportstoelen en dat reed veel fijner.
|
|
||||
|
||||
Valt mij ook niks tegen. Smoelt wel geinig!
Voor de Porsche ga ik maandag om een nieuwe set wielen. Zijn Rial daytona race geworden in de maten 8,5x19 en 10x19. Is een nieuwe set die nooit gemonteerd is geweest! Hier een voorbeeldje. Achter is alleen een 1j breder
|
|||
|
|||
nice!!
|
|
|||
|
|||
Gaaf hoor!
|
||||
|
||||
Vandaag de Rials opgehaald. Was een stukje sturen(2 uur enkele reis) maar was het waard! Absolute nieuwstaat zijn ze. Nooit gemonteerd geweest
Kan niet wachten tot volgend voorjaar!!
|
||||
|
||||
Dikke wielen!
|
||||
|
||||
Dikke wielen
|
||||
|
||||
mooie set!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |