|
||||
|
||||
Zou DEB-ontvetter goed zijn? deze hebben ze namelijk bij Velba automaterialen
|
|
||||
|
||||
Op zolder 2 paar oldschool ski's gevonden en een imperiaal uit de 70's
Kijken of we daar wat mee kunnen Last edited by Caddy_Sander : 02-04-2007 at 21:47. |
|
||||
|
||||
Dat soort dingen horen op een bus sander
|
||||
|
||||
Weet ik Maarten maar ik doe het ns anders
|
|
||||
|
||||
Klein beetje nieuws, waarschijnlijk gaat de laadbak gezandstraald worden. Wacht nog even de reactie af van het bedrijf. Ze moesten eerst foto's zien om een prijs te kunnen maken. Het vertinnen zal ik dan toch weer even opnieuw moeten doen, maar dat valt wel mee.
Hoop dat de kosten een beetje mee zullen vallen. |
|
||||
|
||||
Kleine update,
gister de buitenkant geschuurd. Caddy is vrijdag weggebracht naar de straler en komt volgende week weer terug met een mooi laagje primer in de laadbak: Last edited by Caddy_Sander : 06-05-2007 at 12:23. |
|
||||
|
||||
komt goed, benje er tenminste zeker van dat het roestvrij is
|
|
||||
|
||||
Vanmiddag ga ik de caddy weer ophalen, ik ben benieuwd.
foto's komen vanavond |
|
||||
|
||||
Zo, dan hier het resultaat van de bak:
Vond het aardig meevallen, er zitten hier en daar wel deukjes, maar geen echte diepe dallen en verzakte stukken. Dat gaan we dus nu strak proberen te krijgen. De basis is in ieder geval weer goed... |
|
|||
|
|||
ziet er een heel stuk beter uit zo !!
gaat zo door !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Golf is door de APK.
Heb het helemaal gehad met die gasten, komen ze ineens weer met een ander afkeurpunt. Het lichtbeeld was niet goed. De koplampen, nog geen jaar oud, moesten vervangen worden. Dus ik hele discussie met die kerel dat ze het de vorige keer niet op het afkeurrapport gezet hadden (hij was 2 weken terug afgekeurd). Ze gingen het eerst proberen met nieuwe lampjes. Nieuwe lampjes erin en het was goed. Komt het volgende probleem, de CO meting. Ik had gevraagd het juist af te stellen. Bellen ze op met de mededeling dat ze er niks aan kunnen doen en dat het de computer is die kapot is. Er moest een nieuwe computer in komen. Wat een gelul was dat, het is een carb en geen injectie, enige dat er misschien kan zitten is een eenheid van de lambdasonde. Dus ik die gasten weer aan het werk gezet, bellen ze nog geen 5 min later op dat het gelukt is!!!!!! Ongelofelijk! > Toch nog 1 lichtpuntje vandaag. Die APK-meester bleek ook een golfje 1 achter hebben staan. Ik gaf aan nog wat chroom spul te moeten hebben. Bleek dat er nog een chromen voorbumper op zat, en dat liet ik me geen 2 keer zeggen Auto was helemaal gestript behalve die bumper, en zat flink onder het stof. Heb de bumper helemaal compleet gekocht voor een prikkie : heb 'm voor 70 euri mee kunnen krijgen, dacht dat die man een grapje maakte, waarschijnlijk kende hij absoluut de waarde niet. |
|
||||
|
||||
Sow, die bak is erg netjes geworden zeg !!
|
|
||||
|
||||
die bumper is een koopje!!
dat was wel een groot lichtpunt dus |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hey sanderz! Ben je al weer bezig geweest met de caddy?
FF over de v-snaar poelies. We hebben het er nog op de meeting over gehad. Misschien is het iets om een paar tientjes in nieuwe poelies te gaan steken voor de Caddy. Dan weet je zeker dat de stuurbekrachtiging straks goed werkt en blijft werken.
|
||||
|
||||
Ik zie dat het helemaal goed gaat komen met die caddy, goed bezig
|
||||
|
||||
begint er goed uit te zien,
Veel succes nog
|
||||
|
||||
Thnx
@Bert: Ben niet meer bezig geweest aan de Caddy. Eerst druk bezig met een baan. Had vandaag gesprek bij Philips Medical, maar helaas was het niet wat ik zocht. De Caddy had tot het moment van demonteren geen last van slippende snaar. Helaas zal de cabrio wel aan je raad moeten geloven. Nieuwe poelies zijn daar geen overbodige luxe. Het gepiep begint me toch echt te irriteren. Zal ze voor de zekerheid van de Caddy ook ff nakijken. De stuurbekrachtiging moet ik ook nog (laten) reviseren. Last edited by Caddy_Sander : 10-11-2007 at 01:18. |
|
||||
|
||||
Update:
Inmiddels ruim een half jaar niets aan de caddy gedaan, maar is nog steeds in mijn bezit . Ben vorige week gaan kijken, en hij staat er nog. Geld is er inmiddels wel weer... dus hoop er binnenkort weer mee te kunnen starten. |
|
||||
|
||||
heb je nu wel een baan die je aanstaat?