![]() |
|
||||
|
||||
![]() Damn, ziet er goed uit allemaal. Dek dat je een goefe keus hebt gemaakt met deze kleur
![]() Blijf t volgen, mooi project ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit
![]()
|
||||
|
||||
![]() Tja, eh... misschien was blauw toch mooier geweest, kweenie...
![]() |
|
|||
|
|||
![]() goed bezig Douwe . ziet er goed uit
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Idd erg mooi kleurtje! Binnenkant word niet gedaan?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thnx F-J, zo komt toch nog een beetje in de buurt van de originele kleur ![]() Binnenkant komt denk ik nog in een 1k afwerking, om deze ook nog mee te laten spuiten paste niet in t budged en je ziet t nooit weer. |
|
||||
|
||||
![]() Super strak Douwe, echt mooi werk!
|
|||
|
|||
![]() Bah.. wat mooi!
|
|
||||
|
||||
![]() Dank u allen!
Volgende week komt de tdi er weer in, deze krijgt eerst nog groot onderhoud. Ik heb een compleet verwenpakket voor m besteld met nieuwe keerringen, pakkingen filters riemen etc! Ook de krukasbout wordt preventief vervangen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
goeie zaak . je kan er nu mooi bijkomen , en kun je weer veel veilige km.s afleggen .. idd krukasbout meenemen is wat kwaal van de 1z .. mocht je onverwacht iets moeten gebruiken doe je ma pb , heb hier genoeg spul tdi etcc ![]() succes |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is een afn ![]() ![]() de 1z is nog wel in de buurt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahaha oke .. ik dacht op foto nog een 1z te hebben gezien . maar oke afn is beter ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Er zou eerst inderdaad een 1Z inkomen. Maar de plannen zijn gewijzigd en er komt dus nu een AFN in.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
gellukig zijn de plannen gewijzigd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Begint t al te kriebelen Evert?
|
|
||||
|
||||
![]() nou idd als je dan er voor gaat dan maar afn ..
mijne zit nu een ahu in .. kocht paar weken trug compleete auto voor 100 euri met afn ![]() dus volweek effe omzwappen die handel . ![]() kun je met de bouwvak rijden douwe . gaat goed . succes ermei . |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kist doe er wol ienha kerel die 1 z .. ried os kanon ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik jokje my dea ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 1Z is ook echt niet verkeerd! Ik wil later naar een veilige 140 pk met een mooi koppelverloop en daar leent de afn zich inderdaad beter voor.
|
|
|||
|
|||
![]() Echt zeer mooie auto
![]() Ik vraag me trouwens af he, als ik een AHU pak, hier verstuivers van een AFN instop en turbodruk iets verhoog en dan laat chippen. Hoeveel pk's zou ik dan op uit kunnen komen? Ik wil graag lekker 160/170 kunnen toeren in duitsland zonder dat de motor het er erg zwaar mee heeft. |