|
||||
|
||||
Collega van me is ook geweest. Hierbij zijn foto's:
Event: M.I.V.W (Men In Volkswagen) Date: 2011-08-07 Location: Vliegbasis Valkenburg - Pictures: 136 Link to pictures: http://mbmedia.nl/pictures/140-mivw-men-in-volkswagen - Preview pics: Voor de rest van de foto's: http://mbmedia.nl/pictures/140-mivw-men-in-volkswagen |
|
||||
|
||||
Weet iemand wat voor motor er in deze paarse cabrio ligt?
Zag hem bij een stoplicht sprintje 'billenkoek' krijgen van een 75er Swallowtail...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Is dat niet die r32?
|
||||
|
||||
Quote:
Hij ging aardig snel iig...maar niet snel genoeg....
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Is idd n R32!
|
||||
|
||||
Ha mijn ouwe MK2 na jaren weer terug in de Scene..
Zo heb ik hem een jaar of drie geleden verkocht naar Belgie: |
|
||||
|
||||
Vette bak was dat! Op de MSW's vond ik hem nog het mooist toen! Vind z'n huidige kleur overigens ook wel grappig, maar ging toch liever voor de oude stijl
Edit: op deze wielen dus
'86 Jetta 1.6 TD '85 Golf 1.6 GTD '82 Bus D '67 1600A Limousine Last edited by Mister Cool : 09-08-2011 at 09:09. |
|
||||
|
||||
Zo mijn foto's van een geslaagde zondag op het MIVW Event incl the 'AirMighty Area!
De opkomst was giga, nog groter dan vorig jaar echt niet normaal. En de auto's daar zijn echt de next level. 8-) Ik heb 560+ foto's geupload. Van de "Saturday night prè MIVW-Hotel party" en het MIVW Eventop zondag! Check ze nu in mijn gallery op www.AirMighty.com Wat teasers: Zaterdag avond voor het hotel: Zondag ochtend, veel regen maar dat ging znel voorbij en het war super mooi weer!! Onze kleine vriend Eric won de 'Best of Wheels' trofee met zijn fiets!! Winnaar 'Best Beetle' De strenge jury: Stickers, stickers en nog meer stickers ...iedereen wil ze hebben! De StickerDump was zeker de drukst bezochte stand op het terrein... ...en meer stickers, check die Audi vol geplakt van voor tot achter: 'Best of Wheels' take it home Eric! :lol: Gefeliciteerd Erwin met je 'Best of Show Aircooled' award! En het is weer voorbij ...op weg naar huis na een geweldige dag: Be sure to check out all my pictures in the gallery on www.AirMighty.com ...enjoy!
|
||||
|
||||
Quote:
Idd op die MSW´s was ie ook zeker super! Maar was een Daily voor Talitha en op 16" werd haar leven toen opeens een stuk gemakkelijker haha toen kon ze ook daadwerkelijk Boodschappen doen met de auto |
|
|||
|
|||
Quote:
mooie foto martin ik heb je alleen nie gezien was je met de GT of ie nog stuk na de nurburgring? en @ ENZO thanks voor de foto van mijn andere POLO
VW POLO 1f 1981 project VW Touran familie cross VW POLO GTI 6r 2011 WIT is nu de daily Last edited by 2sneaky bora : 09-08-2011 at 14:16. |
|
|||
|
|||
Quote:
Is dat jouw Polo? Hoe dan ook, echt een geweldig mooie auto! |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik deel deze mening !!!!!! SELECTIE uuhhmm buitenlands/bbs/airride/htn/rotiform Ik heb na een discussie toch op de show en shine mogen staan. Ik werd eerst op t andere terrein geselecteerd? Ik was met 2 auto's 2 witte polo's met 30jr leeftijds verschil de 1 een nieuwe gti de ander heb iktwee jaar over gebouwd tot op t laatste schroefje uitelkaar en in elkaar een polo 1 is ook geen doorsnee wagen en t spuitwerk is erg netjes t is een meeting en er gaat veel werk in zitten voor mensen en dan wordt je geselecteerd op land airride en wielen enz kom al vanaf de groenoord hallen bij jullie maar dit vond ik inderdaad een schop tegen de schenen dit hoorde ik van veel mensen verder een zeer dikke opkomst aan diversen auto's en erg gezellig en veel respect voor de minuut stilte (kippevel) en volgend jaar iets meer vreetschuren 1uur in de rij voor een patatje is iets te lang gr en tot volgend jaar en een voor de verdere organisatie
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
verslagje van mij:
verslagje van mij::
M.I.V.W. begon voor het All Star Customs VW gedeelte voor de meeste eigenlijk vrijdag all! Ik had met Bjorn afgesproken even naar de Leen Bakker te gaan voor een stuk Vinyl voor onder de R32. Daarna even een rondje gereden en zijn we naar de All Star Custom club loods gereden. Na een begin gemaakt te hebben met poetsen aan de VW`s van Bjorn en Anita kwamen Mitchel en Stuiterpino ook aan rijden. Na een tijdje waren we klaar met poetsen en hadden besloten maar is een leuk shootje te doen bij het huis en de loods. Even Arjan Caddy (blauw) gebeld die kwam er ook even bij voor de shoot. Hier enkele resultaten van de shoot: de rest vind je hier: http://allstarcustoms.multiforum.nl...=allstarcustoms We hebben toen wat gegeten en toen kwam Wesley met de Audi A6 en zijn we even een rondje wezen rijden, Oudorp Renesse en Portzelande hebben ons goed gezien hahaha Zaterdags gingen we om 13:00 weer naar Bjorn en de loods verder met poetsen aan de overige wagens, Brian met de Golf III kwam terug van vakantie, Arjan was weer door troep heen gereden en het Golfie 1 van Bjorn zat onder de stof (jaartje in de loods gestaan) was weer lachen, beetje poetsen beetje kletsen, de dames zaten lekker in de lounge hoek films te kijken dus vermaakte zich ook prima! S`avonds pizza eten en weer verder met (wordt beetje eentonig) POETSENNNN! omstreeks 20:00 kwamen Stuiterpino en Cindy aan met de Golf 1 Cabrio om nog wat lager te leggen. tot dik na 2:00 s`nachts bezig geweest. We zijn met z`n alle blijven slapen in de loods en om 6:00 ging het wekkertje weer. PFFFFFFFF. Na Jeroen de camera man opgehaald te hebben (misschien dat jullie die nog hebben gezien, hele lange jongen met een blauw vest en een hele grote filmcamera) konden we echt gaan rijden. De rit erheen voorspelde qua weer niet veel goeds maar daar kwam later verandering in. De rest van de All Star Customs stonden geduldig te wachten op ons bij de Esso en na die waren aangesloten zijn we door gereden naar Valkenburg. Om 9:02 kwamen we aan en hebben een mooi plekje gekregen in de VIP Area. van de rode Golf 1 tot en met de Zwarte Golf 4, en de blauwe Golf 1 en de groene Polo1 was ons rijtje: Na onze auto`s geplaatst en schoongemaakt te hebben zijn we lekker gaan slenterren en heerlijk gaan genieten van al het mooie VAG spul. Man man man, wat een wielen wat een motorruimte`s en wat een heerlijke interieuren! We hebben onze ogen uitgekeken. Hulde aan de M.I.V.W.`ers! het is nu dinsdag en ik ben met mijn hoofd nog steeds op Valkenburg! All Star Customs is zeker weer aanwezig bij editie 2012! hier wat foto`s van onze fotograaf: de rest op ons forum: http://allstarcustoms.multiforum.nl...=allstarcustoms groetjes Luuk |
|
|||
|
|||
Quote:
THANKS
|
||||
|
||||
Quote:
Probleem opgelost......volgend jaar andere platen op de auto ik ga voor een oostenrijks plaatje Air en dikke wielen heb ik dan ook wel wie volgd?
|
|||
|
|||
Gewoon nog meer geld erin steken
|
||||
|
||||
Quote:
setje air, setje wielen paar nepplaten en 25 euro entree voor 1 dag dan is me geld toch echt op hoor
|
|||
|
|||
Inderdaad..
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet al wat ik doe .. ik zet een trekhaak op de TDI en dan hang ik er een trailer achter met de GTi erop