|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Weet niet of die hem nog heeft en nog weg wilt doen.
Maar een tijdje geleden stond hier de jetta 1 diesel van lieuwe tekoop. Misschien kan je z'n topic terug vinden. Edit: http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=82475 |
|
|||
|
|||
type 2 TDI niks voor dy? Ik weet nog wel een witte jetta met tdi
|
||||
|
||||
Bij deze nog steeds opzoek naar een Golf 1 diesel!
Last edited by siepgti1978 : 06-11-2011 at 16:23. |
|
||||
|
||||
goed bezig jonghuuu
|
||||
|
||||
Netjes zeer netjes
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
||||
|
||||
Keurig kerel, hou ons op de hoogte !!!
|
|||
|
|||
GTI alweer te koop Zag het op FB.
is wel wat van te maken toch?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Hey Domi Ja staat idd te koop En ja is zeker wat van te maken! Auto is al geheel strak gemaakt. Dus opschuren en spuiten. Auto is voor 90%compleet. Ik heb het op het moment ietsje te druk (wat te veel hooi op de vork)dus als ik hem zo kan verkopen doe ik dat liever, Zal hier zo wel ff foto,s plaatsen. Kort om hij is echt de moeite waar ! gr Seip Last edited by siepgti1978 : 06-11-2011 at 16:24. |
|
||||
|
||||
Dus hij is ook wel te koop
Auto is al helemaal strak gemaakt, dus staat al voor 99%spuitklaar! Is een orginele 83er GTI Motor loopt ook nog gewoon ,accu er in en hij is rijdbaar Last edited by siepgti1978 : 06-11-2011 at 16:31. |
|
||||
|
||||
Kijk aan....als je er plek voor hebt, waarom dan niet zo lang stallen tot je wat hooi van de vork af hebt en dan mooi klaar maken !! Is een super basis zo op het oog !!!
|
||||
|
||||
Quote:
Ja is ook zo Fred Maar staat bij mij op de zaak,en kan daar ook geen eeuwen blijvenstaan! Maar het echt een Super goeie basis! Maar ff kijken hoe het komt! Heb mischien al 1 voor de koets En dan gaat de rest zo weg, maar ff afwachten! Gr Siep |
|
||||
|
||||
Nou eindelijk na een grote zoektocht toch weer een leuke Golf 1 Diesel automatic gevonden
Is een zeer goed onderhouden golf 1 met bonnen en boekjes er bij! Het betreft een 83er Heeft grote beurt gehad Veel nieuwe onderdelen opgekomen kortom zeer goed op gepast! Plannen met de einzer Schroefset ! ( net besteld) Andere wielen! deze zijn TE KOOP! Waarschijnlijk GTI striping En zal vrijdag om een 90pk TDI motor kijken Nou ben benieuwd wat jullie er van vinden ! mischien hebben jullie ook wel goeie ideeen om te gaan doen met deze auto! Zoals wat voor wielen er onder moeten enzenzenz Fotoshopjes zijn dus erg welkom!!!!! En de rest maar ff bekijken!eerst tijd voor foto,s! |
|
||||
|
||||
Nice Siep !!!
Mijn tip: Zwarte verlichting (en geen lexus-shit uiteraard...)
|
||||
|
||||
wat wil je hebben voor deze wielen? hoe zijn de banden/velgen?
|
|
||||
|
||||
als het blokje nog goed is zou ik er geen 1.9 in knallen maar lekker blijven knikkeren
|
||||
|
||||
Mooi een 4-deurs
|
|
||||
|
||||
Thanx allemaal
Bedankt voor tips! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vraag er 300 euro voor, banden zijn NIEUW! Merkbanden Toyo proxes 195-50-15 Velgen 4x100 Et 35 en 6j |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja blokje loopt super netjes, maar is niet voorruit te fikken Dus komt een Tdi in of een gewone TD ben ik nog niet over uit |