|
||||
|
||||
knedel ook aanwezig zondag,nice....word weer gezellig als altijd,jammer dat het weer wss toch niet mee gaat werken,maar what the heck....
|
|||
|
|||
wil weer een jetta eigenlijk................
Stom stom stom.... Enne hangt nu hier achter op de brug ghe ghe. Eindelijk alles af.. |
|
|||
|
|||
ze hebben het idd over regen a.s zondag,
maar begreep van Chris (opperrr) dat er een grote tent komt te staan,en bij het Reastaurant Frans op de bult is het ook droog en warm uiteraard en ze hebben al heel wat jaartje's een paraplu uitgevonden! Vorig jaar op VW Fanatics ook veel regen gehad.en mij toen ook prima vermaakt en dat was ook nog gras,in Deurningen is alles asfalt en verhard ik ben niet van zout,en heb dr ZIN IN!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
, en ik wil toch eindelijk eens die beroemde(beruchte ) broodfanaat eens ontmoeten ,iedereen kent hem ,behalve ik Enne iid Guido ,zelfs met regen vermaken we ons wel hoor !
|
|||
|
|||
Quote:
x2 Quote:
we binne net fon soât nou Wytze vorig jaar op VW Outlaws EN op VW Fanatic's beide keren regen gehad maar zijn we ook niet minder van geworden.... nog 2 nachtjes slapen........Wij gaan ons zééékerrrrr vermaken |
|
||||
|
||||
zo alles is geregeld ik ben ook aanwezig, kan haast niet meer fout gaan
zaterdag vertrek ik die kant op met de variant en overnacht ik bij een goeie vriend, zondag zelf al wel weer optijd weg helaas aantal hele lange werkdagen die volgen hopen dat ik vanmiddag optijd klaar ben en hem nog op de porsches kan zetten
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Wie o wie wil en kan een lieve dame zondag helpen?
Gisteren helaas een dikke FAIL gehad... :p
|
|||
|
|||
Quote:
Even een bod uitbrengen.........hier zit nog een goeie op ....... en er is vast well ff iemand die hem er zondag voor jou op wil/kan zetten |
|
||||
|
||||
idd, dat moet toch te regelen zijn
|
||||
|
||||
Ik ben ook aanwezig. Lekker druk weekend.
Allereerste meeting met de Jetta. Hoop dat ik nog tijd heb om hem te wassen. Gr. Lasse
Bend the rules...Rule the bends ___________________________________ - Mazda MX-5 NB 1,8 16V (daily) - VW Jetta mk2 1,8 '88 (project) - VW Jetta mk2 1,6 '91 (ex-project RIP ) - VW Golf mk3 GTI 2,0 16v '94 (donor) VWCULTURE |
|
||||
|
||||
prijzen voor een jaartje magazine liggen ook alweer klaar
|
|
||||
|
||||
Komt er nog iemand van Kika kijken, of komt Piet?
|
|||
|
|||
Quote:
tuurlijk das vijf minuten werk man!!
|
|||
|
|||
Quote:
en chris kom je nou zondag of??
|
|||
|
|||
bijna zaterdag
|
|
||||
|
||||
Niet aanwezig helaas i.v.m. verhuizing.
|
|||
|
|||
Quote:
Aaaah Jammer Roel. zondagwerk is niet sterk he .........dus ik vind dat je best ff een uurtje langs kunt komen,om ff wat op film te zetten |
|
|||
|
|||
Quote:
Kika heeft een stand in de tent ...en daar staat natuurlijk ook de emmer waar de euro's in kunnen voor de wedstrijd snitsel eten Deze staat bij de stand van Theo Wobshop |
|
||||
|
||||
Ik kom ook nog wel even buurten in Deurningen. Midwintermeeting is altijd de moeite waard om te gaan kijken
Twee pics van 2008: Last edited by henricarron : 11-03-2011 at 22:53. |