|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ja graag gedaan, het spuiten gaat goed ja, alleen jammer dat we net te min spuitplamuur hadden, maar goed dat word morgen opgelost.
Morgen afspuiten ja, dan nat schuren en dan kan de kleur erop. Want nu zie je eigenlijk steeds de zelfde foto's, wat best lastig te beoordelen is, maar wacht maar als de kleur erop zit. Dus als we goed ons best doen lukt dat misschien deze week nog en anders volgende week, maar ik heb er goede gevoelens over. En gisteren in Essen was top! Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. Last edited by De Limburger : 28-11-2010 at 23:05. |
|
||||
|
||||
toppie
Jetta MK II 1987 CL 1.3 4 bak ombouw naar 1.8 8v carb's Jetta MK II 1984 1.6 CL Golf MK II 1986 1.3 C (sloop) Proud member of the SlettaCruizers, the South Chapter God created the men, The men created GTI |
|
||||
|
||||
hallo mensen,
Vandaag maar weer eens wat gedaan de garage weer eens lekker warm gemaakt. En de laatste laag spuitplamuur opgezet.En een schuurkleurtje erbijgezet. Kunnen we in het weekend weer een lekker gaan schuren. Lekker nat gaan schuren en dan eens kijken voor de kleur. Hopen dat het volgende weer wat warmer wordt hier anders moet ik maar eens wat meer gaan stoken. Hier maar weer een paar foto's: grtz Eddy Ronnie weer bedankt voor de hulp en het spuiten.
|
|||
|
|||
dat ziet er al top uit jonguh
|
|
||||
|
||||
Zo laten, ziet er ook wel lekker apart uit.
|
|||
|
|||
het zal weel veel stoken worden kerel! Na het weekend gaat het gewoon weer vriezen!
Ben benieuwd hoe het in kleur zal zijn!
|
||||
|
||||
Jazeker, zo laten camouflage wordt helemaal 2011.
|
||||
|
||||
Ik zal je zeggen het werk wat we gedaan hebben in deze toch redelijk korte tijd is echt netjes, en ben ook echt tevreden met hoe het is komen uit te zien tot dus verre. Maar goed nog een paar avondjes schuren en dan knallen we die laatste lagen lak er op en dan kunnen we verder aan het blokje en al wat delen terug op bouwen op het subframe.
Het gaat helemaal goed komen. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit heren, kom dit weekend jullie werk eens even bewonderen
|
||||
|
||||
Quote:
Ben gister ook nog even daar geweest en mijn reactie was ook al gelijk om de hele auto zo te spuiten best appart is miss een id voor die van mij hahaha
Jetta MK II 1987 CL 1.3 4 bak ombouw naar 1.8 8v carb's Jetta MK II 1984 1.6 CL Golf MK II 1986 1.3 C (sloop) Proud member of the SlettaCruizers, the South Chapter God created the men, The men created GTI |
|
||||
|
||||
Alleen even kijken voor een kleine afzuiging of zo, want kleurlak is meestal erger van geur, want gisteren was het al moeilijk uit te houden, in de garage, met en uitstoot van de kachel en ook nog eens de dampen van de lak. Maar goed we doen het voor een goed doel, en het koolstoffilter masker is wel echt al een vooruitgang. Hahaha..
Gr Ronnie en tot van vrijdag! Eerst lekker stappen en van het weekend schuren!
|
||||
|
||||
zo mensen,
vandaag weer een beetje gedaan. lekker nat schuren veel werk ooo man wat ziet het vet uit. ben echt benieuwd naar de kleur en dan weer eens beginnen met opbouwen. ff met 2 man schuren dan is dat ook weer zo gebeurt.nou ja zo dit is meer werk dan rest haha. hier weer een paar foto's: morgen weer ff verder. ronnie weer bedankt. kijken hoever we komen deze week anders volgende week maar eens kleur gaan bestellen. grtz eddy
|
|||
|
|||
ziet er echt wel strak uit zeg!
laat de kleur maar komen!
|
||||
|
||||
Het is echt F*ck werk maar goed het moet gebeuren en het moet goed gebeuren, zodat het strak echt lekker babyhuidjes glad gaat zijn als de echte lak erop zit.
Het schuren duurt gewoon lang maar laat zich toch nog redelijk bewerken. Het gaat helemaal goed komen. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
proper werk dat hier geleverd word hoor!
|
|
||||
|
||||
Suc6 jongens, ik weet hoe het voelt schuren schuren rustig aan niet gehaast want als je gaat haasten met dit werk ga j ehet verkloten weet er alles van:P ben benieuwd naar de kleur
gr |
|
||||
|
||||
dan zitten we in hetzelfde schuitje...maar idem geduld loont bij dit soort werk
|
|
|||
|
|||
ziet er strak uit zeg! ben benieuwd naar het eind resultaat.
succes! |
|
||||
|
||||
hallo mensen,
vandaag weer een 2 uurtjes geschuurt het gaat niet snel maar wordt wel mooi. dit weekend zullen er weer wat foto's gemaakt worden. dan heb ik meerdere stukken klaar dan kan ik meer foto's maken. het is inderdaad precies werk ja en daar kun je je niet mee haasten. je doet het immers maar 1 keer en dat wil je houden ook. anders is het gewoon een weekje langer schuren als het maar goed is. iedereen bedankt voor de reacties. ben zelf ook heel erg benieuwd hoe het is met de kleur erop. grtz eddy