|
||||
|
||||
Geweldige meeting,foto's binnenkort online op www.vwteampg.nl
|
|
||||
|
||||
Wat kunnen vele toch mooie foto`s maken zeg super
Niemand toevallig het oranje holland polotje op de foto gezet ?
|
||||
|
||||
[QUOTE=joostvw]
de pearl of the south van cloontje wat een gaaf ding is dat zeg! Thanks voor de foto! Gr
|
|||
|
|||
Quote:
Foto's zijn aangepast |
|
||||
|
||||
Ik vond het echt een geslaagde meeting. Een dikke pluim voor de organisatie
Voor mij was het de eerste keer als standhouder en ook dat is me erg goed bevallen. Een zeer goede opkomst, erg goede reacties, mensen goed kunnen helpen EN ook nog eens goed weer! Ook heb ik weer eens gezellig de oude garde kunnen spreken (we hebben het nog steeds over DE VWforum meeting destijds in Leusden) maar ook eindelijk eens de gezichten bij vele forumnamen kunnen plaatsen. Iedereen bedankt voor een TOP weekeind! Ik vond de kwaliteit van de auto's van een erg hoog nivo, dat viel me echt op. Op naar volgend jaar Volksdub!
|
|||
|
|||
Quote:
Zeker een geslaagde Meeting,was nog ff fijn je te leren kennen,hoop dat de Mk3 Tdi blok erin gebouwd zal worden. |
|
||||
|
||||
Ik vond het een top meeting met veel potentie voor de komende jaren!
Foto´s staan inmiddels online op www.vwfanatics.nl Hier alvast een preview:
www.oliververheij.com Contact me for info & pricing about photoshoots! VW Fanatics! Last edited by Oliver® : 05-07-2010 at 22:23. |
|
||||
|
||||
Op deze foto's was ik aan het wachten.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
't Gaat je slecht hè kerel.
|
||||
|
||||
Oliver mijn dank is weer groot kerel.
Hele mooie ploaties
|
|||
|
|||
Idd staan weer super mooie plaatjes tussen !
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reacties! Top!
|
||||
|
||||
Thanks Ollie!
|
||||
|
||||
Op een stralende zondagmorgen afgereisd naar het limburgse Well waar dub 05 en het volksforum hun gezamenlijke meeting hielden.
Daar aangekomen viel gelijk op hoe groot het terrein was,maar vond het door de bossen ook sfeer uitademen. Kwaliteit van de auto's lag ook erg hoog. Hieronder een kleine foto impressie. Meer foto's staan op www.vwteampg.nl Mvg VWteamPG crew. |
|
||||
|
||||
Hey Oliver,
back once again met wederom erg mooie foto's. Ook je site met de PVW shoot en het filmpje: echt professioneel. Ik weet alleen nog steeds niet wie je bent, had graag eens met je over de shoots gesproken waar we het laatst over hadden per mail. Volgende keer beter, ga zo door. Ziet er erg goed uit. Het valt me sowieso op dat er steeds meer mensen ERG mooie foto's maken, een goeije ontwikkeling!
|
|||
|
|||
Ondanks een zware start van de dag ( gescheurd ventiel ), enig sinds verlaat toch aangekomen. We hebben ons goed geamuseerd en mijn nieuwste gadget op de imperial leverde echt super reactie's op
verder op de terugwg nog een leuke foto van Ronnie en Henky gemaakt hier staan nog een paar foto's http://s554.photobucket.com/albums/...ivo82/Volksdub/ |
|
||||
|
||||
Quote:
Wow, mooie foto`s Miquel! Nieuwe camera?