![]() |
|
|||
|
|||
![]() YESSSS hijs klaar! (De voorkant dan)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hij is mooi chris!! super! en voor iedereen wat de lokatie betreft... als het leuk is, en de moeite waard, maken we er volgend jaar een echt "project" van.. het is nu een spontane "internetdate" van René, chrisjuh en mij... met de bedoeling een aantal type 1 vw's bij mekaar te krijgen, en zoals het er nu uitziet, boven verwachting zelfs! het weer zit naar alle waarschijnlijkheid mee. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() Gaaf man!!! heel netjes!!! heb echt superveel zin in zondag!!!!!
|
||||
|
||||
![]() lekker op tijd... haha
![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Ach, beter laat dan nooit....
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik kom hoogstwaarschijnlijk ook nog, maar niet met een type 1 maar met een type 82, is geen vw, maar wel oud
![]() |
|
||||
|
||||
![]() spannend spannend... hij staat bij de garage.... Heb meneer de apk keurmeester wel even uitgelegd waar ie alles kon vinden: claxon aan een hendeltje, ruitensproeier met een voetpomp en verlichting aan een stokje..
|
|
||||
|
||||
![]() heb helaas pas zondag tijd om mn nwe aandrijfasje eronder te schroeven...dus helaas!!!!
have fun !!! greetz...Vic... |
|
||||
|
||||
![]() mooi kan ik zondag ff de beschuit met muisjes gaan missen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hehe net zoals de kever... de tuter zit bij de richtingaanwijzer in, de richting aanwijzer bij de tuter... Voor de blower moet je het raam open doen..... :biggrin: SUCCES! Ik duim voor je! |
|
||||
|
||||
![]() claxon zit rechts,. zeg maar waar bij een 'normale' auto de ruitensproeierspriets' zit..
Stap je in, en poot je perongeluk je poot op het binnenscherm, spuit je nog net vol in je bek ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() En de 8erkant! :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je neemt er toch wel ff een paar voor ons mee, toch ? ![]()
|
||||
|
||||
![]() paaaar????
mwoh is goe alleen voor de bekenden dan
|
||||
|
||||
![]() voorlopig is het nog wachten ,zal wel ziekenhuis worden .ff inlijden
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ECHT SUPER!!!!!
|
|||
|
|||
![]() Ik kom denk zondag ook ff langs... met de caddy
|
|
||||
|
||||
![]() keedan volk!
meteen een goeie aangelegenheid om me eigen voor te stellen: ik ben hugo uit haarlem, 24 jr oud en al paar jaar trotse eigenaar van een koper-bruine golf mk1 gti. verlaagd met een schroefset en dikke 13" rsl's voor de old-skoel. verder moeten jullie zelf zondag maar ff kijken! grtz Hugo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
welkom en tot zondag ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kevintdi en moi komen als het goed is ook langs
![]() geen type 1, maar wij parkeren wel zoveel mogelijk links, bij "de rest" hahaha :biggrin: :biggrin:
|