|
||||
|
||||
Eventueel compleet in de verkoop.............
Last edited by henkwassenaar : 14-12-2011 at 20:28. |
|
||||
|
||||
simpel maar mooi!
|
|
|||
|
|||
Mijn Mk4 hier ook eens posten..
|
|
||||
|
||||
Geweldige wagen Niels............
|
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt Henk, maar lig momenteel klaar voor de winter De bora is ook top op de 19! |
|
|||
|
|||
Vandaag toekomstige wielen voor de Bora even gepast en dacht gelijk maar even posten:
Er komen nog wel wat aanpassingen: Folie van het dak af, plattere banden op de velgen en velgen andere kleur, binnenkant van voorwielen iets afdraaien want heb nu een mmtje speling bij de schroefset en de schroefset moet ik nog wat op bedenken want die staat op zijn laagst voor en dit moet lager. Zo hobbelt ie deze winter:
|
|||
|
|||
Dikke wielen! Welke velgen zijn dat ?
|
|
|||
|
|||
Zijn Weinkath wielen eigenlijk gemaakt voor Porsches maar dit merk levert ook zelf adapters bij voor vw, ik wilde makkelijk wielen lees weinig poetsen omdat het een daily is
@ Boss getrokken word het zeker maar niet al te extreem, extreem is voor de passat op de achtergrond
|
||||
|
||||
Quote:
Dan komen de wielen alleen maar meer naar binnen. Spacertje van 5mm en je bent klaar.
|
|||
|
|||
Ik bedoel het randje want aan de binnenkant op de velg zit zegmaar daar kan 4 mm ongeveer vanaf. Is zegmaar het randje waar meestal de stoeprandschade zit maar dan aan de binnenkant.
|
|||
|
|||
Alvast een fototje op de airride. Betere worden nog gemaakt
|
|
||||
|
||||
Hangt lekker zo!
|
|
|||
|
|||
Heb de zomerwielen maar weer gemonteerd want met 9 graden buiten is het maar zonde om op de winterwielen te rijden. Als ze vorst opgeven zijn ze snel genoeg weer terug gewisseld
Gelijk maar een paar betere foto's gemaakt dan iPhone kwaliteit; |
|
|||
|
|||
Super !
|
|||
|
|||
Op de meet and greet meeting van Subdubbers;
|